At stoppe med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2016

Moster20

SandraXOXO skriver:

Jeg tænkte bare på at hvis jeg tog den cigaret jeg havde lyst til, ville mit barn få konsekvensen og ligge og blive kvalt inden i min mave. Så får man dårlig samvittighed for man vil jo ikke gøre noget der kan skade sit barn. Det afskrækkede mig så meget så jeg stoppede med det samme jeg så den positive test. 

Samme her! Jeg røg to den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, en dagen efter og fik så pokkers dårlig samvittighed - så jeg stoppede og har ikke røget siden! ....bare tænk på hvad det gør ved dit barn, det burde være nok

men igen har jeg hørt at nogle læger anbefaler at man heller tager en smøg end at stresse over at man skal stoppe - stress er værre for barnet, end en smøg når man har mest brug for den ....ved så ikke om det er sandt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

SandraXOXO

Moster20 skriver:

Samme her! Jeg røg to den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid, en dagen efter og fik så pokkers dårlig samvittighed - så jeg stoppede og har ikke røget siden! ....bare tænk på hvad det gør ved dit barn, det burde være nok

men igen har jeg hørt at nogle læger anbefaler at man heller tager en smøg end at stresse over at man skal stoppe - stress er værre for barnet, end en smøg når man har mest brug for den ....ved så ikke om det er sandt!

Har tit hørt folk påstå deres læge har sagt det. Men jeg har mine seriøse tvivl om man burde være læge hvis man dybt seriøst har udtalt at rygestop kan give stress. Man får jo ikke stress af at stoppe med at ryge. Man bliver måske lidt småsur og helt vildt rygetrængende. Men stress? Ej vel. Baby er vigtigere end smøger, altid. Ellers bør man måske ikk få børn. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Moster20

SandraXOXO skriver:

Har tit hørt folk påstå deres læge har sagt det. Men jeg har mine seriøse tvivl om man burde være læge hvis man dybt seriøst har udtalt at rygestop kan give stress. Man får jo ikke stress af at stoppe med at ryge. Man bliver måske lidt småsur og helt vildt rygetrængende. Men stress? Ej vel. Baby er vigtigere end smøger, altid. Ellers bør man måske ikk få børn. 

Jeg er ikke uenig med dig - havde intet problem med at stoppe, og har ikke røget siden!!

siger bare hvad jeg har hørt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.