At være en skralder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2016

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Jeg kunne ikke selv tænke mig at skralde - men derfor må du gerne og jeg ville ikke melde dig eller andre hvis jeg så det.

Men inden du kaster dig ud i det, så synes jeg du skal cleare det med din mand. For hvis ikke han er ok med det, så bør du holde dig fra det. Og du kan vel ikke rigtig have ham med - for hvem skal så passe jeres barn?

Helt okay, jeg har som snakket med manden om det. Han er ligeglad men han vil ikke være med på den . Han syntes ikke det er ulækkert eller ligne men han syntes det er flovt og han mener ikke vi bør gør sådan noget når vi har penge til mad, han vil 100% ikke være med til det men han er ligeglad med om jeg går mig en tur og gør det. 

Jeg bad ham egentlig bare om at holde vagt og det vil han ikke 
og har det lidt sådan så skal jeg nok ikke gøre det, bliver jeg taget går det ud over min mand også og er det værd for måske en ting til en 10'er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op hvor vildt de bare var ligeglad, men er det slet ikke tyveri snakkede lidt med min mand om det og han mener jo det er 100% tyveri fordi det er butikkens og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad min holdning er til det. 

Jeg er nok stadig lidt angst, jeg tror jeg skal have en skraldeven irl sammen med mig, så er man 2 . 
Er det svært og få fat i de gode gods?  
for tænker findes der virkelig så mange skraldere? 

Det som smides ud i skraldespande / containere fra supermarkedet er LOVLIGT at tage, så længe du ikke bryder hegn eller hængelåse op - der er nogle butikker som sætter lås på og andre som "ødelægger" genstandene inden de bliver smidt ud - du kan finde det på (mener det) justitsministeriets hjemmeside at det er lovligt  

jeg har En skraldeven, er aldrig ude selv - det er slet slet ikke svært at få fat på brød / grønsager / kød osv 

der er flere der skralder end du lige regner med  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det som smides ud i skraldespande / containere fra supermarkedet er LOVLIGT at tage, så længe du ikke bryder hegn eller hængelåse op - der er nogle butikker som sætter lås på og andre som "ødelægger" genstandene inden de bliver smidt ud - du kan finde det på (mener det) justitsministeriets hjemmeside at det er lovligt  

jeg har En skraldeven, er aldrig ude selv - det er slet slet ikke svært at få fat på brød / grønsager / kød osv 

der er flere der skralder end du lige regner med  

Det faktisk lidt vildt! jeg føler mig sgu lidt kriminel ved at gøre det , men det er mere fordi varen er jo som sagt ikke mit når jeg ikke har betalt for det og butikken siger jo ikke ligefrem værsgo frue det syntes jeg du skal tage med hjem haha  men når det så er sagt forstå jeg ikke butikkerne ikke bare lader de container stå åbent og lader folk tage det mad, eller i det mindste måske lavede en køledisk hvor der stod GRATIS og smid alt lortet derned, så kunne folk jo selv vælge om de vil have det eller ej, nogen syntes jo det klamt og spise for gammel mad , men kan godt se problemet i at det jo i præcippet er tyveri så, jeg ved fra da jeg arbejde i butik at ALT jeg skulle have med hjem skulle der være bon på ellers kunne jeg meldes for tyveri fra mit arbejde , og det må jo være det samme med en butik de må jo ikke give tingene væk tror jeg ikke ,

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.