Anonym skriver:
Det som smides ud i skraldespande / containere fra supermarkedet er LOVLIGT at tage, så længe du ikke bryder hegn eller hængelåse op - der er nogle butikker som sætter lås på og andre som "ødelægger" genstandene inden de bliver smidt ud - du kan finde det på (mener det) justitsministeriets hjemmeside at det er lovligt
jeg har En skraldeven, er aldrig ude selv - det er slet slet ikke svært at få fat på brød / grønsager / kød osv
der er flere der skralder end du lige regner med
Det faktisk lidt vildt!
jeg føler mig sgu lidt kriminel ved at gøre det , men det er mere fordi varen er jo som sagt ikke mit når jeg ikke har betalt for det og butikken siger jo ikke ligefrem værsgo frue det syntes jeg du skal tage med hjem haha
men når det så er sagt forstå jeg ikke butikkerne ikke bare lader de container stå åbent og lader folk tage det mad, eller i det mindste måske lavede en køledisk hvor der stod GRATIS og smid alt lortet derned, så kunne folk jo selv vælge om de vil have det eller ej, nogen syntes jo det klamt og spise for gammel mad , men kan godt se problemet i at det jo i præcippet er tyveri så, jeg ved fra da jeg arbejde i butik at ALT jeg skulle have med hjem skulle der være bon på ellers kunne jeg meldes for tyveri fra mit arbejde , og det må jo være det samme med en butik de må jo ikke give tingene væk tror jeg ikke , 
Anmeld
Citér