Anonym skriver:
Godaften de damer .. Jeg vælger og være 110% anonym af den grund jeg er skide bange for at blive opdaget hvem jeg er, ..
Jeg har meldt mig ind i nogle forskellige grupper med at skralde skrald, alt mad og diverse fra container rundt omkring ..
Jeg syntes det er pisse fedt og se alt det folk finder, det jo alt fra coca cola til gode grøntsager, noget der vil lufte mig og min mands økonomi ekstremt på mad budget for vi bruger MANGE PENGE på mad. (jeg er ligeglad med om du syntes jeg er klam fordi jeg kunne finde på og spise noget der har været i en container eller vaske hår i noget der har lagt mellem gulerødder)
Jeg har endnu ikke gjort det, men er blevet lidt bidt af og følge med på hvad folk nu har hapset i en container..
Findes der andre skraldere herinde der vil fortælle? jeg har personligt ikke lyst til og stå frem hvem jeg er jo, og derfor svare du bare anonymt så jeg heller ikke kan genkende dig hvis det er du selv vil være fjern bag en skærm
ALT FORSTÅELSE.
Jeg er ikke flov over at "vil være skraldere" men jeg ønsker ikke at folk skal snakke om mig på den måde for vi har en fin hverdag.
Og folk kunne jo melde mig til kommunen og de kunne se det som mistrivelse eller hvad ved jeg! vores barn får ALT det barnet har brug for. Men madspild går jeg ikke ind for og vi kunne spare penge på den måde! 
Men er der nogen der kan fortælle mig om man klæder sig ud? tænker med hensyn til video overvågning eller ligne? altså om man tager tøj sort tøj på så man ikke bliver genkendt? det ville sgu være flov.. eller plejer der ikke og være video overvågn omkring en container?
Som jeg har læst mig frem til det er det FULDT lovligt hvis man ikke skralder i en låst container.. men jeg vil sgu syntes det surt og få en plet på min straffeaftest for at have skraldet mad fra en container så derfor vil jeg være 100% sikker inden jeg begiver mig ud i det her fuldstændig sindssyge projekt! 
Pliss hold en sober tone.. Man behøver ikke være enig i det at det er lækkert og man burde hjælpe miljøet på det område eller at du har lyst til det....
Jeg har gjort det. Det var dog før jeg fik familie og barn.
Jeg boede i en lofts lejlighed med to kammerater i nogen år og vi skraldede tit dengang. Tror mest det handlede om at det var lidt "forbudt" (vi skraldede kun i ulåste containere) men alt det med at man skal ud i mørket og føler sig sgu lidt lusker-agtig, når man fedter rundt bag ved butikkerne. xD Det var spændene og så fik vi simpelthen så meget gratis mad.
Ost f.eks. som jo altså ikke bare sådan bliver for gammelt, blot ekstra lagret, det fik vi tit, kager og brød som bagerne i supermarkeder smider ud hver aften. Det hele lå pakket godt ind i poser og sække og kom aldrig i kontakt med andre madvare.
Holdte os altid fra kød, med mindre det var i vakuum og udløbsdatoen var samme dag, så vidste vi at det var smidt ud den dag og derfor ikke dårligt.
Jeg har endda fået mig en elpisker jeg stadig har, en hakkemaskine, eltandbørste, vasketøjskurv, legetøj osv. når butikkerne f.eks. kun har én ting tilbage af noget så smider de det ud. Svineri i mine øjne.
Vi klædte os ikke ud eller lignende.. men havde plastik handsker på.
Men.. jeg tænker at hvis du har det så stramt med at blive kendt/opdaget som skralder, så synes jeg virkelig ikke du skal kaste dig ud i det. Sandsynligheden for at der står en vagt eller politiet med en lygte lige pludselig er der, har prøvet det et par gange, fordi folk bliver utrygge når der hopper nogen rundt bag deres supermarked i mørket efter lukketid.