Anonym skriver:
Præcis! jeg har altid været ligeglad med hvad andre tænker om mig! men efter jeg har fået barn, så er det nærmest blevet en frygt for at gøre tingene forkert. For bag vores 4 vægge i huset kan vi være som vi vil være. leve det liv vi vil. Tror nu ikke der er noget forskel .
Jeg vil understrege vi bestemt intet har med kommunen og gøre, eller haft dem på nakken, men kan du lige se det for dig?
Mit barn had mad med far store skald til madpakke? uha så kunne det jo være der var andet galt med os som vi ikke kunne varetage på hende og økonomien ikke er god.
Jeg er personligt rigtigt ligeglad med hvordan folk ellers så mig med skraldere så, men mit barn må aldrig lede nød og skal snuses i røven af kommunen fordi vi skraldere og det vil netop også være det grundlag til jeg ikke rigtigt tør, kan du lige se det en ser mig gøre det der kender mig og så melder mig anonymt! det vil være mit livs værste marridt! for det scenarie har jeg jo langt fra lyst til og havne i.
Det er mest derfor jeg vil være så vidt muligt anonym hvis jeg altså skal skralde. 
Jeg syntes på ingen måde det er klamt, jo self er det klamt og æde noget der er helt uspiseligt og kunne ALDRIG drømme om at finde på og tage noget som jeg vidste lige var på græsen. Jeg tør ikke rigtigt og tage kød man ved jo ikke om det kunne være noget en kunde har lagt på en hylde og har stået en helt dag.
men gulerødder og æbler kan skrælles og vaskes. Så en hun havde pyntet en helt stue med de flottes blomster det var virkelig vildt! 
Mine store børn (17 og 18) skralder, og jeg modtager med glæde nogle af deres fund. Jeg kunne sagtens se mig selv fortsætte i deres spor, når de engang flytter hjemmefra. Jeg ville på ingen måde skamme mig over at medvirke til at nedbringe det kolossale spild af varer.
Jeg tror dog ikke, det er noget for dig at dømme efter din frygt for at blive genkendt af medarbejdere i supermarkedet, opdaget af andre, meldt til kommunen og hvad ved jeg. Du er nødt til at være "cool" og parat til at stå ved det, hvis du bliver set af andre.
Anmeld
Citér