Mulllesmor skriver:
Ja det er bare super dårlig timing kan jeg godt se... måske du kan state med at være der mandag, onsdag og fredag og se hvordan det går med en dags pause i mellem og hvis det ikke er nok så måske halv tid de tre dage... mon ik din leder kan forstå dig og kan se hvor ondt du har.... et bækkenbælte kan måske hjælpe dig - det hjalp lidt på mig i hvert fald. desuden små ting som at komme ind og ud af bilen med samlede ben, vende sig i sengen med samlede ben og huske at ben og næse altid skal vende samme vej når du fx skal dreje dig rund efter noget bagved dig så skal hele kroppen med rundt så du ikke vrider i kroppen. det er små ting som belaster bækkenet betydelig mindre hvis man lige tænker over det.
en fys kan også give dig gode øvelser og så var jeg glad for massage til de ømme muskler. jeg har hypermobile led så det hjalp self heller ikke på min situation...
Rigtig god bedring 
Jeg er allerede deltidssygemeldt så jeg er væk hver onsdag da det er min længste og hårdeste dag i ugen. Jeg må jo tage en dag af gangen og er sikker på hun forstår selvom det passer dårligt ind lige nu.
Jeg er i behandling hos en fysioterapeut som også har rådet mig til at sygemelde mig mere eller mindre på fuld tid. Har både øvelser fra sidste graviditet og denne som desværre ikke har den store virkning. Har siden første gang jeg mærkede noget til det taget mine forholdsregler mht. hvordan jeg bevæger mig, er i fuld sving med at tage de hensyn jeg kan.
Er også som du hybermobil i lænden så der hjælper desværre heller ikke på det...
Men tak for dine fine råd og for du gav dig tid til at svare! ☺
Anmeld
Citér