Står i et kæmpe dilemma i øjeblikket. Er i uge 18 af min anden graviditet og både min læge og en fysioterapeut anbefaler jeg sygemelder mig på fuld tid pga. store smerter i bækken og alle muskler omkring. Fik nyt job 1/11-2015 og skal være der i 8 måneder. Finder ud af jeg er gravid 3 uger efter jeg er startet og melder det ud hurtigt for de ikke tror jeg prøver at snyde dem. Jeg kan næsten ikke gå efter en dag på arbejde og har i forvejen et barn på 3 år der hjemme. Flere af mine kollegaer siger jeg skal passe på mig selv, men har lige fået en aftale igennem med chefen om at jeg får en fast fri/sygedag midt på ugen så jeg kan få slappet af.
Nu går der bare rygter om at jeg vil sygemelde mig på fuld tid når min prøveperiode er slut og får det simpelthen så dårligt over det for elsker mit job, har været der i knap 4 måneder nu og vil bare gerne fortsætte, men er bange for jeg presser min krop for meget... Jeg ved hvor rygterne kommer fra og skal også have gjort noget ved det, har tillidsrepræsentant inde over da der allerede er sket mange ting.
Hvad ville I gøre??
Anmeld
Citér