Er i dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

ekebiv

LM85 skriver:

Jo det har jeg! Men den der siger det har vist ikke helt styr på hvor længe der er gået fordi personen har hørt det fra den der har spredt rygterne, som så åbenbart må være startet for længe siden.

Rygter er PI... irriterende og helt vildt ødelæggende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

LM85

ekebiv skriver:

Jeg har fuldstændig nul tolerance over for sådan nogle ting! Og der bliver også taget hånd om det fra min side, men spørgsmålet er om der bliver gjort noget ved det når jeg er "den nye" medarbejder 

Anmeld Citér

21. februar 2016

LM85

ekebiv skriver:

Og så igen hvad f***** får man ud af det?? 

Anmeld Citér

21. februar 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville sygemelde mig ! 

Forstår godt dit dilemma men bækken smerter i graviditeten kan desværre gå hend og blive kronisk så du kommer til at døje med det resten af livet er det virkelig det hver på grund af rygter ?? 

Anmeld Citér

21. februar 2016

LM85

anna111 skriver:

Jeg ville sygemelde mig ! 

Forstår godt dit dilemma men bækken smerter i graviditeten kan desværre gå hend og blive kronisk så du kommer til at døje med det resten af livet er det virkelig det hver på grund af rygter ?? 

Ja det ved jeg desværre godt da det tog mig over et år efter fødslen at komme af med det første gang. Og der blev jeg allerede sygemeldt inden for de første 12 uger pga. det. 

Nej det er ikke det nok ikke, min samvittighed er bare utrolig dårlig fordi jeg ikke har været på min arbejdsplads ret længe og der er sat alt det i gang om mig. Ville så gerne kunne modbevise det fordi det er startet før jeg fik problemer... Nok dumt at tænke sådan! 

Anmeld Citér

21. februar 2016

ekebiv

LM85 skriver:

Og så igen hvad f***** får man ud af det?? 

Sladder og splid, det er åbenbart vigtigt for dem uden liv.

Anmeld Citér

22. februar 2016

LM85

ekebiv skriver:

Sladder og splid, det er åbenbart vigtigt for dem uden liv.

Sikkert... Bare surt at den der taler sådan om mig er så sød og forstående over for mig og ligeså snart jeg ikke er i nærheden kommer der de ting frem. Forstår det bare ikke!

Anmeld Citér

22. februar 2016

Sedigfor

Sygemeld dig for Guds skyld! Jeg lyttede ikke til min krop " grov bækkenløsning " idag får jeg beskeden af lægen " du må ikke få flere børn inden for to år, ellers ryger du måske i kørestol " det kan ændre dit liv helt, ved du ikke passer på med dit bækken.

Anmeld Citér

22. februar 2016

LM85

Sedigfor skriver:

Sygemeld dig for Guds skyld! Jeg lyttede ikke til min krop " grov bækkenløsning " idag får jeg beskeden af lægen " du må ikke få flere børn inden for to år, ellers ryger du måske i kørestol " det kan ændre dit liv helt, ved du ikke passer på med dit bækken.

Ja det ved jeg desværre alt for godt da jeg har haft det før. Føler det bare som et nederlag når jeg allerede har fået lidt nedsat tid og jeg er så ny som jeg er på mit arbejde 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Doubleup

LM85 skriver:

Står i et kæmpe dilemma i øjeblikket. Er i uge 18 af min anden graviditet og både min læge og en fysioterapeut anbefaler jeg sygemelder mig på fuld tid pga. store smerter i bækken og alle muskler omkring. Fik nyt job 1/11-2015 og skal være der i 8 måneder. Finder ud af jeg er gravid 3 uger efter jeg er startet og melder det ud hurtigt for de ikke tror jeg prøver at snyde dem. Jeg kan næsten ikke gå efter en dag på arbejde og har i forvejen et barn på 3 år der hjemme. Flere af mine kollegaer siger jeg skal passe på mig selv, men har lige fået en aftale igennem med chefen om at jeg får en fast fri/sygedag midt på ugen så jeg kan få slappet af.  Nu går der bare rygter om at jeg vil sygemelde mig på fuld tid når min prøveperiode er slut og får det simpelthen så dårligt over det for elsker mit job, har været der i knap 4 måneder nu og vil bare gerne fortsætte, men er bange for jeg presser min krop for meget... Jeg ved hvor rygterne kommer fra og skal også have gjort noget ved det, har tillidsrepræsentant inde over da der allerede er sket mange ting.  Hvad ville I gøre??

Nu er jeg jo ligeglad hvad folk tænker eller siger om mig så jeg havde snakket med chefen og sagt min læge osv. siger sådan og sådan, så man kunne finde ud af noget sammen. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.