Ukendt far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg kan ikke hjælpe. Men jeg sy es Bare li noget at tænke over. Det vil være mega syndt hvis de blev voksne og blev forelsket i deres en søskende for vi mennesker er jo genetisk tiltrukket af af hinanden og det er fordi vi kender normen at vi er søskende/famile Osv. Tænk over det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

An&Jo

Jeg vil bare tilføje at hvis man skriver ukendt far og de senere finder ud af at man kender faderen så kan man straffes med kæmpe bøder eller fængselsstraf.. 

Det skal man have med i sine overvejelser hvis man gør det på trods af at man kender ham, men bare ikke ønsker ham som en del af barnets liv

Anmeld Citér

22. februar 2016

MomInTheMaking

Aleah skriver:

Hvorfor så offensiv? Jeg vidste da ikke, at du ikke længere har kontakt til kvinden.

Jeg ved ikke hvorfor du mener jeg er offensiv når jeg blot bruger tid på at uddybe situationen. Hvis det er mangel på smileys der får dig til at føle det sådan, er det fordi indlægget blev skrevet imens jeg havde travlt.

derudover synes jeg egentlig at jeg var helt normal i min forklaring. Ro på.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej baby.dk

har lige et spørgmål. 

Er der nogen herinde som har skrevet ukendt fader? Hvis ja hvordan har i så båret jer ad med det og hvad var grunden til det?

Pyt med om du kun kender fornavnet og at du ikk har kontakt med ham mere (går jeg ikk udfra du har). Du oplyser bare navnet og fortæller at det var et engangstilfælde. 

Når du har valgt at beholde barnet er du jo indstillet på at være alene om det. Så det jo ligemeget med om der er 27.000 andre der hedder det. Så må myndighederne jo bare komme i gang med at slikke frimærker  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.