Ukendt far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Sedigfor skriver:

Hvad andre skriver kan ikke bruges her. 

Hun skal nok få at vide at hun skal skrive et navn på. 

Man holder sig til hvad personen spørg om, ellers kan tråden køre helt af sporet, man opretter jo ikke en tråd for at andre kan diskutere noget andet end hvad der blev spurgt om, så kan man jo selv lave en tråd.

god aften (:

Vi har haft denne diskussion herinde mange gange, og hvis folk opretter en tråd om at gøre noget ulovligt, dybt amoralsk og potentielt meget skadeligt for barnet, så er det simpelthen ikke forventeligt, at folk ikke kommenterer det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej baby.dk

har lige et spørgmål. 

Er der nogen herinde som har skrevet ukendt fader? Hvis ja hvordan har i så båret jer ad med det og hvad var grunden til det?

Jeg har en bekendt der bare insisterede på at hun ikke vidste hvad han hed og at det havde været en meget fuld "fornøjelse". Hvilket resulterede i at der blev skrevet "ukendt" ved faderen.

sandheden er at de var kærester i 2 måneder, at han ønskede barnet, men at han efter hendes mening ikke var egnet som far og hun fortalte ham at hun fik en abort, det er nu 8 år siden og hverken far eller barn ved at den anden eksistere. 

Synes det er forkert og ville aldrig selv kunne leve med det på samvittigheden, hell.. Har svært ved at leve med at vide det faktisk.. men der er vi jo så forskellige alle sammen. Og jeg kender ikke manden. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

modesty

Englesang skriver:

Men hvad nu hvis det var en enkelt fornøjelse og man ikke aner hvem manden var/er andet end han hed Mikkel ? 

Hvis det var tilfældet, ville hun nok ikke have oprettet en tråd herinde for at spørge om råd.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Augustmama

modesty skriver:

Hvis det var tilfældet, ville hun nok ikke have oprettet en tråd herinde for at spørge om råd.

Du ved da ikke om det er tilfældet ud fra det hun skriver?
som andre skriver kendte de godt navnet. men ønskede ikke at faderen skulle have noget med barnet at gøre, og derfor skrev ukendt og fandt en undskyldning. ;-) 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Englesang skriver:

men det tænker jeg da der ikke kommer ret meget ud af. da 27.000 hedder mikkel ? 
 ( spørger bare af ren nysgerrighed.)

Så siger man fx:

Han hed Mikkel, havde lyst hår, var ca 185 cm høj, jeg mødte ham på Simons, han arbejde som advokat... Det er vel de færreste, der bare møder og knalder en mand på gaden, der hedder Mikkel.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Augustmama

PUHK skriver:

Så siger man fx:

Han hed Mikkel, havde lyst hår, var ca 185 cm høj, jeg mødte ham på Simons, han arbejde som advokat... Det er vel de færreste, der bare møder og knalder en mand på gaden, der hedder Mikkel.

ja okay. hvad ved jeg :-) jeg var blot nysgerrig. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

modesty

Englesang skriver:

Du ved da ikke om det er tilfældet ud fra det hun skriver?
som andre skriver kendte de godt navnet. men ønskede ikke at faderen skulle have noget med barnet at gøre, og derfor skrev ukendt og fandt en undskyldning. ;-) 

Tror at du har misforstået mig.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Kay

PUHK skriver:

Så siger man fx:

Tja jeg har en gang knaldet en der hed Troels, han kunne godt li film og havde mørkt hår og brune øjne... mødte ham i byen på en bænk og han var sød og charmerende  Held og lykke med at finde ham

Anmeld Citér

22. februar 2016

Aleah

LonglivetheQueen skriver:

Jeg har en bekendt der bare insisterede på at hun ikke vidste hvad han hed og at det havde været en meget fuld "fornøjelse". Hvilket resulterede i at der blev skrevet "ukendt" ved faderen.

sandheden er at de var kærester i 2 måneder, at han ønskede barnet, men at han efter hendes mening ikke var egnet som far og hun fortalte ham at hun fik en abort, det er nu 8 år siden og hverken far eller barn ved at den anden eksistere. 

Synes det er forkert og ville aldrig selv kunne leve med det på samvittigheden, hell.. Har svært ved at leve med at vide det faktisk.. men der er vi jo så forskellige alle sammen. Og jeg kender ikke manden. 

Sikke et egoistisk valg.

Hvis jeg var dig, ville jeg lege detektiv. Både manden og barnet fortjener sandheden.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Rockertand

Kay skriver:

Tja jeg har en gang knaldet en der hed Troels, han kunne godt li film og havde mørkt hår og brune øjne... mødte ham i byen på en bænk og han var sød og charmerende  Held og lykke med at finde ham

Nåhhh Troels, ham kender jeg godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.