Ukendt far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej baby.dk

har lige et spørgmål. 

Er der nogen herinde som har skrevet ukendt fader? Hvis ja hvordan har i så båret jer ad med det og hvad var grunden til det?

Tænker lige umiddelbart, at man kun skriver ukendt far, hvis man virkelig ikke har en anelse om, hvem der har været oppe og hilse på, hvilket må anses at være rimeligt usandsynligt (at man slet ikke har en ide om det).

Som potentiel mor ville jeg aldrig være så ond og led overfor både far og barn, at jeg ville holde dem fra hinanden, jeg tror, at det har meget større konsekvenser for barnet ikke at kende sit ophav end vi lige regner med, derfor bør anonyme donorer også afskaffes.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Mom2Two

Man skal oplyse alt hvad man ved, samt gøre alt hvad man kan for a finde ham... Han har ret til a vide a han ska være far.. Ring feks til stedet du mødte ham, de har 100% overvågning... 

Anmeld Citér

22. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Hej baby.dk

har lige et spørgmål. 

Er der nogen herinde som har skrevet ukendt fader? Hvis ja hvordan har i så båret jer ad med det og hvad var grunden til det?

Nej det har jeg ikke, men tænker den eneste legale grund vel er man ikke ved hvem faren er? Og ved man ikke det er det jo det man må anføre. 

Ved man hvem far er, kan jeg kun se grunde som hører til krimigenren, alla en der forfølger og vil slå en ihjel, en der vil kidnappe eller voldtægt.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Kay

Rockertand skriver:

Nåhhh Troels, ham kender jeg godt 

Sød fyr  hils ham  der blev da heldigvis ingen baby ud af det dengang 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Mami

PUHK skriver:

Så siger man fx:

Han hed Mikkel, havde lyst hår, var ca 185 cm høj, jeg mødte ham på Simons, han arbejde som advokat... Det er vel de færreste, der bare møder og knalder en mand på gaden, der hedder Mikkel.

jeg må være en huge sluth!  for jeg har altså været sammen med en der præsenterede sig som bøb ved en pølsevogn kl 3 om natten i indre københavn - held og lykke med at finde ham 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Loa

Sedigfor skriver:

Hvorfor besvare i ikke bare hendes spørgsmål? 

Pligt eller ej var ikke det hun spurgte om.

Fordi hun nok helt reelt ikke mener hvordan folk har båret sig ad med at skrive ukendt far, eftersom der nok ikke er ret mange ben i at skrive "ukendt far". Samtidig spørger hun om grundet til det, så igen, er det nok ikke fordi hun vitterligt ikke kender faren, fordí så havde det jo været logik og vel eneste grund til at skrive ukendt far, fordi man VITTERLIGT ikke ved hvem det kan være....

Anmeld Citér

22. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Mami skriver:

jeg må være en huge sluth!  for jeg har altså været sammen med en der præsenterede sig som bøb ved en pølsevogn kl 3 om natten i indre københavn - held og lykke med at finde ham 

Jeg har hverken sagt, at man er en kæmpe luder(!), eller at det aldrig sker. Men jeg tvivler på, at det ofte sker, at man kun får navnet på den mand, man bliver gravid med.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Mami

PUHK skriver:

Jeg har hverken sagt, at man er en kæmpe luder(!), eller at det aldrig sker. Men jeg tvivler på, at det ofte sker, at man kun får navnet på den mand, man bliver gravid med.

det var en joke  

Anmeld Citér

22. februar 2016

MomInTheMaking

Aleah skriver:

Sikke et egoistisk valg.

Hvis jeg var dig, ville jeg lege detektiv. Både manden og barnet fortjener sandheden.

Som jeg skriver, synes jeg det er meget forkert, det er 8 år siden og jeg kender end ikke navnet på manden. Den eneste jeg kender der kan give mig flere informationer er kvinden der gjorde det og jeg kender hende ikke længere, vi er ikke engang venner på facebook, (for ligesom at understrege hvor lidt jeg kender hende i dag, og dengang var vi blot bekendte.)

så.. nej, jeg vil ikke til at lege "detektiv", hvilket jeg heller ikke kan se hvordan jeg nogensinde skulle kunne.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Aleah

LonglivetheQueen skriver:

Som jeg skriver, synes jeg det er meget forkert, det er 8 år siden og jeg kender end ikke navnet på manden. Den eneste jeg kender der kan give mig flere informationer er kvinden der gjorde det og jeg kender hende ikke længere, vi er ikke engang venner på facebook, (for ligesom at understrege hvor lidt jeg kender hende i dag, og dengang var vi blot bekendte.)

så.. nej, jeg vil ikke til at lege "detektiv", hvilket jeg heller ikke kan se hvordan jeg nogensinde skulle kunne.

Hvorfor så offensiv? Jeg vidste da ikke, at du ikke længere har kontakt til kvinden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.