Jeg forstår det stadig ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

grinny

CR skriver:

Ja det er det gode ved den type behandling at man får en ekstra scanning, så du får besked om hjerteblink hurtigere end andre. Men ja at ventetiden i behandlingsverdenen er skrækkelig. Da man jo bare gerne vil have et svar har du fået taget blodprøve? 

Nej skal først have taget i morgen fordi vi ramte ind i en weekend, og da jeg bor langt væk får jeg først svar når de har modtaget blodprøven, hvilket jeg håber de gør på tirsdag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

cille1012

grinny skriver:

Tusind tak 

Jeg krydser for dig 

Mange tak 

Anmeld Citér

22. februar 2016

tweety2060

Weeeeeeeeeer tillykke  hvor er det fantastisk <3

Anmeld Citér

22. februar 2016

Doubleup

grinny skriver:

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

Ih hvor er det dejligt, har fulgt dig meget længe. Tillykke med det! 

Anmeld Citér

22. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Åh hvor skønt. Stort tillykke.

Anmeld Citér

24. februar 2016

CR

grinny skriver:

Nej skal først have taget i morgen fordi vi ramte ind i en weekend, og da jeg bor langt væk får jeg først svar når de har modtaget blodprøven, hvilket jeg håber de gør på tirsdag 

Har du fået svar?

Anmeld Citér

1. marts 2016

et-ønske

grinny skriver:

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

Tillykkeeeeeeee 

Anmeld Citér

1. marts 2016

grinny

et-ønske skriver:

Tillykkeeeeeeee 

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.