Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CR skriver: Ja det er det gode ved den type behandling at man får en ekstra scanning, så du får besked om hjerteblink hurtigere end andre. Men ja at ventetiden i behandlingsverdenen er skrækkelig. Da man jo bare gerne vil have et svar har du fået taget blodprøve?
Ja det er det gode ved den type behandling at man får en ekstra scanning, så du får besked om hjerteblink hurtigere end andre. Men ja at ventetiden i behandlingsverdenen er skrækkelig. Da man jo bare gerne vil have et svar har du fået taget blodprøve?
Nej skal først have taget i morgen fordi vi ramte ind i en weekend, og da jeg bor langt væk får jeg først svar når de har modtaget blodprøven, hvilket jeg håber de gør på tirsdag
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Tusind tak Jeg krydser for dig
Tusind tak
Jeg krydser for dig
Mange tak
Weeeeeeeeeer tillykke hvor er det fantastisk <3
grinny skriver: Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag. Jeg er GRAVID piger Måtte bare lige ud med det igen Og så endda en test på eftermiddags'tis
Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.
Jeg er GRAVID piger Måtte bare lige ud med det igen Og så endda en test på eftermiddags'tis
Ih hvor er det dejligt, har fulgt dig meget længe. Tillykke med det!
Åh hvor skønt. Stort tillykke.
grinny skriver: Nej skal først have taget i morgen fordi vi ramte ind i en weekend, og da jeg bor langt væk får jeg først svar når de har modtaget blodprøven, hvilket jeg håber de gør på tirsdag
Har du fået svar?
Tillykkeeeeeeee
et-ønske skriver: Tillykkeeeeeeee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128