Jeg forstår det stadig ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2016

grinny

Hvor er i bare søde allesammen 

Dejligt med et forum fyldt med så skønne mennesker der altid er klar med et svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

FrkC

Mulle0802 skriver:

Mange gange tillykke. Det blev endelig din tur  Men jeg må så sige selvom jeg er 17+4 i dag så er det ikke helt gået op for mig endnu (dagdrømmer nogen dage om at jeg glæder mig til jeg bliver gravid ) Det har været en drøm så længe at det er svært at tro på det nu er virkelighed

Sådan havde jeg det også  Jeg blev faktisk lidtked og misundelig over at en gammel skolekammerat offentliggjorde sin graviditet på Fb - selv om jeg selv var næsten 12 uger henne  Dooh !!! 

Anmeld Citér

20. februar 2016

AnonymMor

grinny skriver:

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

En af de mest fantastiske tråde at læse 

stort tillykke og hvor er det bare mega dejligt for jer wuhuuu

Anmeld Citér

20. februar 2016

Loa

Wup wup!!!! Kan godt forstår du tester hver dag!! Er ikke sikker på jeg kunne nøjes med én om dagen  

KÆMPE tillykke!!!!

Anmeld Citér

20. februar 2016

elskeratværemor

KÆMPE STORT TILLYKKE ������nøj hvor har jeg ventet på det blev din tur :-) jeg har fulgt med i dine debatter og det er SÅ stort at du nu står med den positive test, ønsker dig alt godt i denne graviditet og glæder mig til at følge lidt med  endnu engang tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

20. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

Kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke!!!!!

jeg forstår godt hvis det er svært at få ind på lystavlen nu har I også kæmpet så længe. 

i fortjener det så meget 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

Rinepigen skriver:

En af de mest fantastiske tråde at læse 

stort tillykke og hvor er det bare mega dejligt for jer wuhuuu

Tusind tak 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

SDD skriver:

Kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke!!!!!

jeg forstår godt hvis det er svært at få ind på lystavlen nu har I også kæmpet så længe. 

i fortjener det så meget 

Det er meget svært og frygten for de næste 8 uger er også stor er virkelig bange for at miste 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

elskeratværemor skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE ������nøj hvor har jeg ventet på det blev din tur :-) jeg har fulgt med i dine debatter og det er SÅ stort at du nu står med den positive test, ønsker dig alt godt i denne graviditet og glæder mig til at følge lidt med  endnu engang tillykke med graviditeten 

Tusind tusind tak 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

Loa skriver:

Wup wup!!!! Kan godt forstår du tester hver dag!! Er ikke sikker på jeg kunne nøjes med én om dagen  

KÆMPE tillykke!!!!

Det er også først i dag jeg kun har testet en gang 

Men altså kan jo ikke blive ved 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.