Jeg forstår det stadig ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.959 visninger
47 svar
88 synes godt om
20. februar 2016

grinny

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
grinny skriver:

Tester stadig en gang dagligt selvom det er spild af penge, men kan virkelig ikke forstå at det er sket!!! Tror først jeg stopper med at teste når blodprøven bliver taget på mandag.

Jeg er GRAVID piger  Måtte bare lige ud med det igen  Og så endda en test på eftermiddags'tis

Iiih jeg er simpelthen så glad på jeres vegne! 

Glæder mig til at følge dig som maven vokser 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

MummiT skriver:

Iiih jeg er simpelthen så glad på jeres vegne! 

Glæder mig til at følge dig som maven vokser 

Der skal nok komme massere af billeder  

Åhh den skal bare blive derinde 8 uger mere  Så vi kan gøre Isaac til storebror 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Linmose??

Kæmpe stort tillykke det har i virkelig fortjenet. Glæder mig til nogen gode billeder af en mave der vokser! 

Anmeld Citér

20. februar 2016

bøllen

grinny skriver:

Stort tillykke  hvor er det fantastisk for jer. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

FrkC

Hvor er det bare fantastisk  Stort tillykke 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Snevejr84

grinny skriver:

Endnu engang stort tillykke det fortjener i så meget.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Mulle0802

grinny skriver:

Mange gange tillykke. Det blev endelig din tur  Men jeg må så sige selvom jeg er 17+4 i dag så er det ikke helt gået op for mig endnu (dagdrømmer nogen dage om at jeg glæder mig til jeg bliver gravid ) Det har været en drøm så længe at det er svært at tro på det nu er virkelighed

Anmeld Citér

20. februar 2016

Christine

grinny skriver:

Super fedt! Tillykke 

Det er da helt vildt 

Anmeld Citér

20. februar 2016

grinny

Hvor er i bare søde allesammen 

Dejligt med et forum fyldt med så skønne mennesker der altid er klar med et svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.