Hvem f* er den idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2016

nadhja

1977 skriver:

der har opfundet forældrekaffe? 

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Er jeg den eneste, der synes det er en mærkelig ide?

jeg syntes det er mere frygteligt med forældrekaffe i børnehaven. jeg er da med garanti noget der giver forældre stress pga den dårlige samvittighed man får overfor sit barn når man - igen - ikke kunne nå det pga sit arbejde. de vil bare så meget gerne have man kommer, gang på gang har jeg måtte skuffe mine børn fordi jeg vat på arbejde. jeg er privat dagplejer og kan ikke bare tage fri...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

kriis

Jeg tænker altså også at hvis du siger fra så er der flere andre forældre der vil blive lettede og bakke dig op! Det er jo om at turde bryde med noget man tror er pålagt!

Jeg ville så samtidig sige at jeg godt gider kaffe med de andre men ikke lige ovenpå en fødselsdag fredag aften! Hellere mødes på en cafe ind imellem el - så kan de der har lyst deltage så længe de har lyst og andre kan blive væk!

Der kan jo også være forældre der bare gerne vil hente deres børn fra fødselsdag og så hjem igen- de føler sig måske også presset til at blive.....

Mht forældrekaffe i børnehaven er det tilgengæld noget jeg er rigtig glad for - dejligt uforpligtende men en mulighed for at hænge lidt ud og snakke hvis man har tid og lyst.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Aleah

Hvad endte det med?

Anmeld Citér

20. februar 2016

Lilotte87

Jeg synes det lyder hyggeligt, men har fuld forståelse for at andre ikke orker. 

Tænker at et godt forhold til de andre forældre kan være vigtigt, hvis der fx opstår mobning eller lign. i klassen på et tidspunkt. Kender man hinanden godt i forældre"gruppen" er det måske nemmere at gribe knoglen og få talt med de andre, når ting opstår som børnene ikke kan klare selv. 

Omvendt hader jeg når sådanne arrangementer bliver pligt. Fanme nej om jeg ville invitere på kaffe hvis jeg ikke havde lyst. Ligeledes ville jeg hade hvis jeg blev inviteret af pligt. Det kan man faktisk heller ikke være bekendt som vært. 

Tillykke med ham 

Anmeld Citér

21. februar 2016

1977

Profilbillede for 1977
Aleah skriver:

Hvad endte det med?

Det blev til 45 min med total kaos af kaffedrikkende forældre  

Anmeld Citér

21. februar 2016

MysteriousAngel

1977 skriver:

der har opfundet forældrekaffe? 

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Er jeg den eneste, der synes det er en mærkelig ide?

Jeg synes det er hyggeligt. Vi har altid forældrekaffe og alle forældrene har det også. Så kommer man 10 min inden man skal hente, får en kop mocca imens man lige vender "hvordan går det med dig" situationen. Jeg laver aldrig ekstra kage men forældrene kan få resterne af ungernes. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Bshizzle

Årh.. Forældrekaffe er da hyggeligt 

Men desværre er jeg sikkert den eneste forældre i min søn's klasse der tænker sådan  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.