Hvem f* er den idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2016

1977

Profilbillede for 1977
sscm skriver:

Her er det os en selvfølge at det bliver serveret.... Det kommer så bare ikke til at ske hos mig, da jeg ikke har interesse i det og jeg ingen interesse har i at klassens forældre skal holde kaffe slabaret i mit private hjem....

Det er det jeg mener - at det forventes uden at tænke om man gider 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Liv_86

1977 skriver:

der har opfundet forældrekaffe? 

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Er jeg den eneste, der synes det er en mærkelig ide?

Jeg inviterede ikke på forældre kaffe. Det er vel op til den enkelte forældre om man har lyst til det. 

Jeg hverken gider eller har lyst. Så du kan jo bare lade være med at invitere dem på kaffe.

Anmeld Citér

19. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

i min søns klasse er det ikke noget man forventer.

vi plejer at lave en stor bradepande kage. Og så tilbyder vi forældrene det og kaffe hvis de har lyst.

nogle tager imod andre gør ikke.

men det er langt fra alle der gør det.

når min søn har fødselsdag her om en md har han et stort ønske om at bowle med drengene og derfor bliver der ikke serveret noget for forældrene.

og stort tillykke med din søn.

Anmeld Citér

19. februar 2016

FruK

1977 skriver:

Det er det jeg mener - at det forventes uden at tænke om man gider 

Gør det du selv gider i stedet for at gøre det, der forventes! 

Anmeld Citér

19. februar 2016

bøllen

1977 skriver:

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Det havde jeg så ikke gjordt men selvfølgelig svært hvis det forventes .

men det ville jeg springer over her ville fødselsdagen prioterere kaffen ville vælges fra.

Anmeld Citér

19. februar 2016

Bebsen

Hos os bliver det osse forventet - og jeg er den eneste der endnu har gået imod strømmen - jeg skrev det ganske enkelt ikke på indbydelsen. Det plejer såmænd at være hyggeligt nok, men mit overskud har længe kørt på minimum, og derfor gad jeg ikke prioritere dét. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

ekebiv

Det har jeg aldrig oplevet, hverken i sønnike eller min datters klasse. Men jeg synes det lyder hyggeligt og jeg er sikker på det gør noget godt for klassesammenholdet men nu har vi heller ikke fødselsdage hver måned og slet ikke til aftensmad.

Anmeld Citér

19. februar 2016

SandraXOXO

Det lyder meget hyggeligt men jeg havde da bare droppet det. Det forstår de andre forældre da nok godt. Og hvis de ikke forstår det, så whatever for du bestemmer  her sidst da vores barn havde holdt fødselsdag kunne forældrene ikke komme hurtigt nok hjem af, og det synes jeg måske personligt ikke var så fedt, man kommer da lige ind og siger Hej og lure på hinandens indretning og smider et kompliment. Det da det mindste man kan gøre når en anden forælder lige har bespist ens forkælede kræsne lorteunge. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

bøllen

SandraXOXO skriver:

Det lyder meget hyggeligt men jeg havde da bare droppet det. Det forstår de andre forældre da nok godt. Og hvis de ikke forstår det, så whatever for du bestemmer  her sidst da vores barn havde holdt fødselsdag kunne forældrene ikke komme hurtigt nok hjem af, og det synes jeg måske personligt ikke var så fedt, man kommer da lige ind og siger Hej og lure på hinandens indretning og smider et kompliment. Det da det mindste man kan gøre når en anden forælder lige har bespist ens forkælede kræsne lorteunge. 

Ha ha der er jeg stik modsat , gider ski ikke have en folk nysgerrig forældre inde og snuse rundt. Men vil heller end gerne bespise deres unger  

Anmeld Citér

19. februar 2016

Rockertand

1977 skriver:

Forældrekaffe er skam en hyggelig opfindelse - når der ikke afholdes børnefødselsdag på sådanne mærkelige tidspunkter som en fredag aften. 

Hos os afholdes fødselsdagene efter skole for dem, der har mulighed for det, ellers er det i dagtiden i weekenden, og så er det pludselig en rigtig hyggelig tid lige at sludre over en kop kaffe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.