Hvem f* er den idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.359 visninger
26 svar
52 synes godt om
19. februar 2016

1977

Profilbillede for 1977

der har opfundet forældrekaffe? 

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Er jeg den eneste, der synes det er en mærkelig ide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Er det påtvunget? 

Jeg synes det lyder hyggeligt, og kunne nok også se mange fordele ved det. Her hos os sker sådan noget sjældent.

Tillykke med knægten!  

Anmeld Citér

19. februar 2016

SofiaMik

Jeg ville nok bare lade være.. Jeg bliver også lidt Rasmus modsat, hvis sådan noget bliver mig påtvunget. Nogengange er der nogen, der må vise vejen, hvis alle nøjes med at tænke det, men undlader at handle.

Anmeld Citér

19. februar 2016

1977

Profilbillede for 1977
AnjaHM skriver:

Er det påtvunget? 

Jeg synes det lyder hyggeligt, og kunne nok også se mange fordele ved det. Her hos os sker sådan noget sjældent.

Tillykke med knægten!  

Det er ikke påtvunget, men forventet  

det kunne sikkert være hyggeligt, men det giver et kom sammen ca hver måned. Så jeg synes jeg er sammen med klassen i høj grad 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Aleah

1977 skriver:

der har opfundet forældrekaffe? 

Har lige nu huset fuld af drenge (knægten bliver 10 i morgen), og ikke nok med at skulle fodre 15 stk 9-10 årige med aftensmad, Chips og kage. Men det forventes åbenbart også at når de bliver hentet kl 20, ja så er der kaffe og kage til forældrene 

Er jeg den eneste, der synes det er en mærkelig ide?

Det havde jeg godt nok ikke gidet!

Er det noget, du har aftalt med forældrene eller hvordan?

Anmeld Citér

19. februar 2016

1977

Profilbillede for 1977
Aleah skriver:

Det havde jeg godt nok ikke gidet!

Er det noget, du har aftalt med forældrene eller hvordan?

Vi har ikke skrevet det på indbydelsen, og det bliver det normalt. Men har endnu ikke oplevet ingen kaffe, de sidste 2 år 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Aleah

Vi har ikke skrevet det på indbydelsen, og det bliver det normalt. Men har endnu ikke oplevet ingen kaffe, de sidste 2 år 

Én gang skal vel være den første? 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Ka+Ma=Be

Tja det kommer jo an på hvordan vi har det hver især

Jeg synes det er hyggeligt og en af fordelene. Tanken om alle de unger i hjemmet stresser mig mere 

Når forældrene kommer kan de trods alt tage sig af eget yngel

Anmeld Citér

19. februar 2016

FruK

En fredag aften kl. 20 - der tænker jeg at nogle af de andre nok vil være glade hvis de ikke bliver inviteret på kaffe! 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Fremad

Her er det os en selvfølge at det bliver serveret.... Det kommer så bare ikke til at ske hos mig, da jeg ikke har interesse i det og jeg ingen interesse har i at klassens forældre skal holde kaffe slabaret i mit private hjem....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.