til dem med børn i 0 klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2016

Monski

EnGodMor skriver:

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Min søn har denne. Det var meget vigtigt for os at den sad helt rigtigt og støttede godt. 

Der er specielt rum til penalhus og madpakke. Der er plads til drikkedunk i siden. Der er et hårdt materiale i bunden så den ikke vælter når man sætter den på gulvet og den bliver heller ikke våd. De ting der er i pennalhuset i forvejen er rigtig fine så der var ikke behov for at købe andet. Og så er der gymnastisktaske med som man kan klipse på tasken 

for 300,- mere får man penalhus og en ekstra sportstaske med. Der er faktisk -47% på den lige nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

EnGodMor

Monski skriver:

Min søn har denne. Det var meget vigtigt for os at den sad helt rigtigt og støttede godt. 

Der er specielt rum til penalhus og madpakke. Der er plads til drikkedunk i siden. Der er et hårdt materiale i bunden så den ikke vælter når man sætter den på gulvet og den bliver heller ikke våd. De ting der er i pennalhuset i forvejen er rigtig fine så der var ikke behov for at købe andet. Og så er der gymnastisktaske med som man kan klipse på tasken 

for 300,- mere får man penalhus og en ekstra sportstaske med. Der er faktisk -47% på den lige nu 

Wao sådan, kan virkelig godt li det med en fast bund, men når man prøver tasken, er det så om den sider godt på barnets ryg med jakke på, eller uden jakke på? 

Anmeld Citér

19. februar 2016

GUSO

EnGodMor skriver:

Det mærke syntes jeg ikke jeg har hørt så tit faktisk, det skal lige Googles engang

Tasken har vundet tænks bedst i test 2015 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Monski

EnGodMor skriver:

Wao sådan, kan virkelig godt li det med en fast bund, men når man prøver tasken, er det så om den sider godt på barnets ryg med jakke på, eller uden jakke på? 

Vi prøvede faktisk uden jakke men den sidder også rigtig godt med jakke. Den har en form for indbygget puder i ryggen så den er rigtig behagelig og så kan den også spændes over brystet  kan helt klart anbefale den. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

ESV

EnGodMor skriver:

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Herhjemme var det denne her der blev valgt, Emilie er rigtig glad for den. Der er plads til madpakke, penalhus, drikkedunk og i det store rum kan der ligge en A4 mappe som der skal kunne, de har en mappe med hver dag! Vi er meget glade for den og der er god plads til ekstra tøj og sko når de skal på tur! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2016

EAF

Vores starter også i skole til august og han får den han ønsker sig, så han skal selvfølgelig med, det er mest symbolikken i at han nu er så stor at han skal i skole der skal beskrive den dag. Og nej, curlingbarn er han ikke. Men denne dag er bare så stor at det hører sig med og da vi kun har ham, skal vi ikke tænke så meget økonomi ind i det fremfor hvis vi havde 4 børn med hver deres behov og ønske og drømme  Vi venter til sommerferien med at se på en taske, da interessen han har nu sagtens kan ændre sig til den tid. Hvis det var nu her tror jeg han ville vælge LEGO Chima, Ninjago eller Åh hvad hedder det nu... Nexo Knights... LEGO Nexo Knights... Noget lignende... Inspirerede tasker. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

EnGodMor

ESV skriver:

Herhjemme var det denne her der blev valgt, Emilie er rigtig glad for den. Der er plads til madpakke, penalhus, drikkedunk og i det store rum kan der ligge en A4 mappe som der skal kunne, de har en mappe med hver dag! Vi er meget glade for den og der er god plads til ekstra tøj og sko når de skal på tur! 

Rigtig fin taske, jeg tænkte bagefter, at man nok bare skulle finde en lille taske, når de kun har mad og vand og penalhus med.

Men super go detalje du lige kom med der, med at der er plads til ekstra tøj og sko, til når de er på tur. 

Den skole vi har valgt Gør de nemlig meget ud af, at tage på ture, og lære på den måde. 

Så mange tak for den detalje

Anmeld Citér

20. februar 2016

ESV

Rigtig fin taske, jeg tænkte bagefter, at man nok bare skulle finde en lille taske, når de kun har mad og vand og penalhus med.

Men super go detalje du lige kom med der, med at der er plads til ekstra tøj og sko, til når de er på tur. 

Den skole vi har valgt Gør de nemlig meget ud af, at tage på ture, og lære på den måde. 

Så mange tak for den detalje

Velbekommen 

Her er det er krav at der kan være en A4 mappe med i tasken og så er det den mindste str skoletaske man kan få. Selvfølgelig er der forskel på mærker men den hedder 0-2 klasse.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Mortil2+

Tror du skal overveje hvor længe tasken skal bruges - er det kun for 0. klasse, så er en Lego taske rigtig god, fordi den er lille. Men hvis i regner med, at den skal bruges i flere år - så ville jeg vælge en anden slags. Selvom Lego taskerne er virkelig lækre og gode, så er de også vanvittig små - og børnene i dag, har mange bøger de skal have med frem og tilbage.

Jeg ville også sikre mig, at rummet til madkassen er stort nok - og at der er plads til en drikkedunk. Det er der nemlig ikke på min datters, og det er lidt skidt.... (vand i hele tasken :-()

Held og lykke :-)

Anmeld Citér

22. februar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter har denne skoletaske fra Jeva

Billedresultat for jeva hjerte skoletaske

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.