til dem med børn i 0 klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
30 svar
21 synes godt om
18. februar 2016

EnGodMor

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

flowerpot3

EnGodMor skriver:

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Er du interesseret i skoletasker til piger eller drenge?

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

flowerpot3 skriver:

Er du interesseret i skoletasker til piger eller drenge?

Begge dele godt nok er det en dreng jeg har, men vil meget gerne se hvad både piger og drenge har, så jeg har en ide om det

Anmeld Citér

18. februar 2016

Muffinmus

Mine vælger selv...

I begge børns klasser er det primært Lego taskerne der huserer.

Men, altså Ticket og Jeva laver søde tasker også, bare ikke dem mine børn ville have.

For dem betød især den første skoletaske meget,  at det blev lige den de havde drømt om.

Anmeld Citér

18. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
EnGodMor skriver:

Halløj 

nu min søn snart på vej i 2 klasse. Men han har en ticket taske.

han fik ikke helt selv lov til at vælge. Vi prøvede nogle forskellige.

for os var det vigtigt at den sad rigtigt på ryggen.

og det gjorde den han ønskede sig ikke.

han havde til sidst 3 tasker som sad rigtig godt og dem måtte han vælge imellem.

Anmeld Citér

18. februar 2016

4kløver

Min pige har en LEGO som jeg købte billigt i Bilka og hvor er jeg glad for det.. Det eneste der er i den er madpakken for det de laver skal laves i skolen.. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

GUSO

Hej.. Jeg har en pige der starter i skole til august og i førskole nu her 1. Marts vi har købt en ergobag prime til hende den sidder super godt på hende og så syntes hun den er super smart.: 

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

MariaE skriver:

Mine vælger selv...

I begge børns klasser er det primært Lego taskerne der huserer.

Men, altså Ticket og Jeva laver søde tasker også, bare ikke dem mine børn ville have.

For dem betød især den første skoletaske meget,  at det blev lige den de havde drømt om.

Mener os min søn fandt en af mærket jeva i dag. 

Han får os lige præcist den han vil have, men kom bare til at tænke på, hvad moden for skoletasker i  0 klasse egentlig var

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

4kløver skriver:

Min pige har en LEGO som jeg købte billigt i Bilka og hvor er jeg glad for det.. Det eneste der er i den er madpakken for det de laver skal laves i skolen.. 

Hvor mange bøger får de i 0 klasse? 

Lego, den skal jeg lige ind og lure

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har en pige der starter i skole til august og i førskole nu her 1. Marts vi har købt en ergobag prime til hende den sidder super godt på hende og så syntes hun den er super smart.: 

Det mærke syntes jeg ikke jeg har hørt så tit faktisk, det skal lige Googles engang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.