til dem med børn i 0 klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2016

lineog4

Vi gik på udsalg jo lidt dejligt at få den til 50% 

Min datter har en gang haft en LEGO taske og jeg syntes ikke den sad godt så valgte med vilje en butik hvor legotasker ikke var på tilbud. Han faldt med det samme for en jeva fodboldtaske og det var mor glad for, for synes jeva har været de skoletasker der har sidder bedst på mine børn. 

Men udover det ville jeg hellere have haft vi havde ventet til 1. Klasse da 0. Klasse ofte vare er en taske der bærer madpakke og penalhus (er det så også for min søn i 2. Klasse egentlig).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Muffinmus

Min søn fik den her da han startede i 2 kl i sommers, men havde han set den før Lego i 0 kl, tror jeg han ville have valgt den dengang.

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

lineog4 skriver:

Vi gik på udsalg jo lidt dejligt at få den til 50% 

Min datter har en gang haft en LEGO taske og jeg syntes ikke den sad godt så valgte med vilje en butik hvor legotasker ikke var på tilbud. Han faldt med det samme for en jeva fodboldtaske og det var mor glad for, for synes jeva har været de skoletasker der har sidder bedst på mine børn. 

Men udover det ville jeg hellere have haft vi havde ventet til 1. Klasse da 0. Klasse ofte vare er en taske der bærer madpakke og penalhus (er det så også for min søn i 2. Klasse egentlig).

Hvor er den flot. 

Min søn er faldet for en jeva, og det er helt fint med mig, men 770 kr for en taske tænker jeg nu, når du lige tilføjet hvad de kun har i tasken 

Tasken er dog ikke købt endnu, og han får da os den han vil have til den tid, men nu bliver jeg i tvivl, for måske vi har set på en alt for stor taske 

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

MariaE skriver:

Min søn fik den her da han startede i 2 kl i sommers, men havde han set den før Lego i 0 kl, tror jeg han ville have valgt den dengang.

Den taske så vi os på, jeg er vil med den, men det var sønnen ikke

Anmeld Citér

18. februar 2016

bøllen

EnGodMor skriver:

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Min dreng har en taske fra LEGO , han var medbestemmende , men tasken skulle sidde godt og støtte ordenligt. Tror også vi prøvede jeva men den anden passede bedst til ham

Anmeld Citér

18. februar 2016

De3Guldklumper

EnGodMor skriver:

Halløj 

Et lille simpelt spørgsmål, må jeg se jeres barns/børns tasker, som går  i 0 klasse? 

• Har et barn der starter skole til august, og er ikke liiiiiige med på, hvordan den der mode er

Den ældste valgte en jeva og gå r i 2 klasse nu. Sønnike som startede i 0 kl i sommers valgte en LEGO med LEGO chima. 

Det er den mindste model i skal vælge - vil jeg sige som udgangspunkt. 

Her fik de selv lov til at vælge dog indenfor dem som var på tilbud. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

EnGodMor

De3Guldklumper skriver:

Den ældste valgte en jeva og gå r i 2 klasse nu. Sønnike som startede i 0 kl i sommers valgte en LEGO med LEGO chima. 

Det er den mindste model i skal vælge - vil jeg sige som udgangspunkt. 

Her fik de selv lov til at vælge dog indenfor dem som var på tilbud. 

Er der flere størrelser, på den samme taske?

Hedder de noget bestemt så? Altså størrelserne? 

For sider lidt på nettet og kigger efter tasker os

Anmeld Citér

18. februar 2016

4kløver

EnGodMor skriver:

Hvor mange bøger får de i 0 klasse? 

Lego, den skal jeg lige ind og lure

1. jeg har ikke sådan set mange bøger i hendes kasse. Sidst jeg kigge så jeg 3 men det var starten af skole året..men de lave mange lege om bogstaver og tal. Men de skriver hver dag og skal skrive dagbog på den måde de kan. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

De3Guldklumper

EnGodMor skriver:

Er der flere størrelser, på den samme taske?

Hedder de noget bestemt så? Altså størrelserne? 

For sider lidt på nettet og kigger efter tasker os

Jeg mener de hedder s,M og L og at S er fra 0-2 kl ca. Men det kommer an på hvordan den sidder på barnets ryg.

da vores skole er lektiefri er det begrænset hvor mange bøger de har haft med hjem udover biblioteksbøger. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

lineog4

EnGodMor skriver:

Hvor er den flot. 

Min søn er faldet for en jeva, og det er helt fint med mig, men 770 kr for en taske tænker jeg nu, når du lige tilføjet hvad de kun har i tasken 

Tasken er dog ikke købt endnu, og han får da os den han vil have til den tid, men nu bliver jeg i tvivl, for måske vi har set på en alt for stor taske 

den er også flot, men der er jeg en nærig Per - han må vælge men kun mellem de på tilbud. Og vent til august kommer de på tilbud igen. 

Min søn i 2. Klasse har en iPad, en madpakke og sjældent gang en bib bog i tasken. Alle skolebøger er oppe i skolen. Og sådan har det været siden 1. Klasse, i 0. Klasse havde de også en postmappe der var A4, men nu foregår alt via intra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.