Skal vi følges? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2016

babyklar

pb2016 skriver:

Det lykkedes godt for mig, fangede ÆL på test sidste søndag, så den kom mandag  Så forventer menstruation om en uge - og puha, hvor er det svært at holde testmonstret tilbage en hel uge 

Jeg har købt nogle test nu. Også bare for at få en ide om min cyklus da jeg har spist p-piller i 11 år næsten. 

Så har virkelig ingen ide omkring hvor længe den varer :/

Nu må vi se om jeg kan fange den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

pb2017

babyklar skriver:

Jeg har købt nogle test nu. Også bare for at få en ide om min cyklus da jeg har spist p-piller i 11 år næsten. 

Så har virkelig ingen ide omkring hvor længe den varer :/

Nu må vi se om jeg kan fange den

Jeg krydser fingre for det lykkedes for dig 

Anmeld Citér

14. marts 2016

pb2017

Hvordan går det med jer andre?  

Jeg nærmer mig testdag (på søndag/mandag). Jeg har de sidste par dage haft en murren i underlivet - lidt a'la milde menstruationssmerter. Det plejer jeg ikke at have så lang tid før menstruationen!  Og denne måned er jeg startet på Bidro og vi ramte ÆL (+ dagene inden og dagen efter)! 

Jeg kan godt mærke på mig selv, at testmonsteret kommer frem denne uge - kan absolut ikke vente 6 dage endnu med at teste!  Især ikke når man hører om flere, som har kunnet teste positive allerede 3+2/3 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Mcj

Jeg vil gerne være med her også 

Jeg smed minipillerne i okt. og har efterfølgende haft to menstruationer med 29 dages mellemrum. 

Siden december har jeg ikke haft nogen mens  dvs. næsten 3 måneder uden mens. 

Jeg skal til lægen i morgen og have taget blodprøver mhp. PCOS. Jeg er så nervøs for, at jeg kan have det!! 

Jeg synes det er så frustrerende det her og jeg vil bare gerne have gang i min cyklus igen, så vi kan komme igang med pb. 

Derudover er det også lidt ''hemmeligt'', da det også kun er min kæreste og jeg som ved at vi prøver.
Vil ikke fortælle det til nogen før jeg er gravid. Heller ikke hvis jeg har PCOS, så jeg synes det er dejligt med sådan en tråd her, så man kan hjælpe hinanden lidt. 

Anmeld Citér

19. marts 2016

i drømmen kommende mor

pb2016 skriver:

Skal vi følges? 

Da vores PB er et hemmeligt projekt, har jeg kun kæresten at snakke med omkring de tanker og følelser, jeg har i forbindelse med PB. Derfor kunne jeg godt bruge nogle at "følges med" �� Vi har været i gang siden september, hvor jeg smed min kobberspiral efter godt 2 år. 

Jeg har en lidt træls cyklus, som har været meget svingende de sidste måneder - fra normalt 28-29 dage til 31-35 dage. Jeg har to gange "gået en uge over tid", hvor det bare har været min cyklus der har rykket sig. 

I morgen er det 28 dage siden jeg sidst havde mens, så i løbet af den næste uge burde den komme? Jeg har i en lille uge haft det lidt underligt - været ekstra træt (ikke meget, men nok til at kæresten har nævnt det) og haft kvalme flere dage (ikke et fast tidspunkt, men kommet og gået lidt). Men det er ikke første gang, jeg har haft "symptomer" - så det kan lige så godt være af andre årsager. 

Andre som nærmer sig testdag eller lige har haft? ��

Jeg har mens startsdag i morgen d. 20., og det må jo så også være min testdag.. Ved faktisk ikke om jeg tør teste allerede i morgen, har en regelmæssig mens på 28 dage, men har en enkel gang oplevet der gik 39 dage, og fra 28.dag indtil 39 dag bare oplevede negative test og BP..  Jeg har virkelig forsøgt at skue ned for forventninger denne her gang, og det er er langt hen af vejen også lykkes, men altså man kende jo godt dagen og datoen, så helt lade vær med at tænke på det med spænding kan man jo ikke.. 

Og ja ved godt at lige meget hvad, er resultatet jo den, den er - men kender i ikke følelser eller tester i altid på mens første dag? - tænker jo også at de første 6 uger er meget usikker..

Anmeld Citér

22. marts 2016

pb2017

i drømmen kommende mor skriver:

Jeg har mens startsdag i morgen d. 20., og det må jo så også være min testdag.. Ved faktisk ikke om jeg tør teste allerede i morgen, har en regelmæssig mens på 28 dage, men har en enkel gang oplevet der gik 39 dage, og fra 28.dag indtil 39 dag bare oplevede negative test og BP..  Jeg har virkelig forsøgt at skue ned for forventninger denne her gang, og det er er langt hen af vejen også lykkes, men altså man kende jo godt dagen og datoen, så helt lade vær med at tænke på det med spænding kan man jo ikke.. 

Og ja ved godt at lige meget hvad, er resultatet jo den, den er - men kender i ikke følelser eller tester i altid på mens første dag? - tænker jo også at de første 6 uger er meget usikker..

Har du så fået testet eller venter du?  Kan godt se det ikke er så nemt, når du før har oplevet en cyklus på 39 dage! Jeg har selv en "uregelmæssig" cyklus, som svinger fra 28 dage til 35 dage 

Jeg plejer at vente til min menstruation er "udeblevet" på dag 28 (kunne af gode grunde ikke vide, hvornår jeg havde testdag, da jeg ikke testede mig frem til ÆL - første måned jeg har gjort det denne gang)  Denne gang kunne jeg ikke vente, så har testet hele den sidste uge, og er 4+1 i dag, hvis jeg er gravid 

Anmeld Citér

22. marts 2016

babyklar

pb2016 skriver:

Jeg krydser fingre for det lykkedes for dig 

Tusind tak

Anmeld Citér

23. marts 2016

i drømmen kommende mor

pb2016 skriver:

Har du så fået testet eller venter du?  Kan godt se det ikke er så nemt, når du før har oplevet en cyklus på 39 dage! Jeg har selv en "uregelmæssig" cyklus, som svinger fra 28 dage til 35 dage 

Jeg plejer at vente til min menstruation er "udeblevet" på dag 28 (kunne af gode grunde ikke vide, hvornår jeg havde testdag, da jeg ikke testede mig frem til ÆL - første måned jeg har gjort det denne gang)  Denne gang kunne jeg ikke vente, så har testet hele den sidste uge, og er 4+1 i dag, hvis jeg er gravid 

Ja testet søndag da mens ikke kom.. Men testen var negativ.. 

Så nu må vi se.. Har kun én gang i alle årene med.mens oplevet en 39 dags periode, ellers har det altid med og uden p-piller heddet 28 dage, men kan jo være tingene ændre sig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.