Skal vi følges? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Helbech

Så blev det min rigtige test-dag og testen er stadig flot positiv Så vi har fået tid til en tidlig scanning d.14 marts Yay

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

pb2017

Helbech skriver:

Så blev det min rigtige test-dag og testen er stadig flot positiv Så vi har fået tid til en tidlig scanning d.14 marts Yay

Sådan!! Tillykke 

Anmeld Citér

21. februar 2016

cille1012

jeg har slet ikke testdag endnu, men venter på hormon behandling som forhåbentlig begynder imorgen  

Anmeld Citér

21. februar 2016

pb2017

cille1012 skriver:

jeg har slet ikke testdag endnu, men venter på hormon behandling som forhåbentlig begynder imorgen  

Er i i behandling? Held og lykke, krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

21. februar 2016

cille1012

pb2016 skriver:

Er i i behandling? Held og lykke, krydser fingre for jer 

Mange tak!

Ja det er vi vi har indtil nu ventet på min mens, og den er næsten slut i dag, så er spændt på hvad der sker imorgen! 

Anmeld Citér

21. februar 2016

pb2017

cille1012 skriver:

Mange tak!

Ja det er vi vi har indtil nu ventet på min mens, og den er næsten slut i dag, så er spændt på hvad der sker imorgen! 

Ja, det er spændende så  Har i forsøgt længe? - det er helt i orden, hvis det er for privat 

Anmeld Citér

21. februar 2016

cille1012

pb2016 skriver:

Ja, det er spændende så  Har i forsøgt længe? - det er helt i orden, hvis det er for privat 

helt vildt! 

det helt okay  vi har prøvet uden noget i godt og vel et år, for at se om det ville ske af sig selv, men det gjorde det ikke 

Anmeld Citér

21. februar 2016

pb2017

cille1012 skriver:

helt vildt! 

det helt okay  vi har prøvet uden noget i godt og vel et år, for at se om det ville ske af sig selv, men det gjorde det ikke 

Så håber jeg det snart lykkedes for jer 

Anmeld Citér

13. marts 2016

babyklar

pb2016 skriver:

Krydser fingre for jer 

Tak 

Overvejer om jeg skal købe nogle ægløsningstests, så jeg kan få styr på min cyklus

Anmeld Citér

14. marts 2016

pb2017

babyklar skriver:

Tak 

Overvejer om jeg skal købe nogle ægløsningstests, så jeg kan få styr på min cyklus

Det lykkedes godt for mig, fangede ÆL på test sidste søndag, så den kom mandag  Så forventer menstruation om en uge - og puha, hvor er det svært at holde testmonstret tilbage en hel uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.