Skal vi følges? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2016

Helbech

pb2016 skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om den  måske var positiv i morges eller om jeg kunne se en skyggestreg  eller om jeg bare har bildt mig noget ind 

Billedet er taget noget tid efter testen er taget, men kunne se "stregen" efter ca 5-6 minutter. Tog en anden test for et par timer siden, og der synes jeg også jeg kunne ane en meget utydelig streg? Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg bilder mig det ind eller om jeg er blevet super god til at spotte skyggestregen 

Jeg har svært ved at se det.. men billeder kan snyde - det så jeg selv med mine egne billeder forleden. Vent et par dage og tag en ny test der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

pb2017

Helbech skriver:

Jeg har svært ved at se det.. men billeder kan snyde - det så jeg selv med mine egne billeder forleden. Vent et par dage og tag en ny test der

Den ér også ret utydelig  Prøver igen i morgen tidlig eller lørdag - så må vi se 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Linkaa

pb2016 skriver:

Skal vi følges? 

Da vores PB er et hemmeligt projekt, har jeg kun kæresten at snakke med omkring de tanker og følelser, jeg har i forbindelse med PB. Derfor kunne jeg godt bruge nogle at "følges med" �� Vi har været i gang siden september, hvor jeg smed min kobberspiral efter godt 2 år. 

Jeg har en lidt træls cyklus, som har været meget svingende de sidste måneder - fra normalt 28-29 dage til 31-35 dage. Jeg har to gange "gået en uge over tid", hvor det bare har været min cyklus der har rykket sig. 

I morgen er det 28 dage siden jeg sidst havde mens, så i løbet af den næste uge burde den komme? Jeg har i en lille uge haft det lidt underligt - været ekstra træt (ikke meget, men nok til at kæresten har nævnt det) og haft kvalme flere dage (ikke et fast tidspunkt, men kommet og gået lidt). Men det er ikke første gang, jeg har haft "symptomer" - så det kan lige så godt være af andre årsager. 

Andre som nærmer sig testdag eller lige har haft? ��

Hvis vi er "heldige" så er der gevinst igen. Det var dog ikke planlagt, da vores yngste er 5 mdr den 22/2:-) Men vi tabte hovedet to gange, hvilket viste sig at være lige på dagene ved ægløsning 

I morgen burde jeg få mens, men det er ikke sikkert den er helt stabil efter fødslen endnu

Anmeld Citér

18. februar 2016

channie-g

pb2016 skriver:

Skal vi følges? 

Da vores PB er et hemmeligt projekt, har jeg kun kæresten at snakke med omkring de tanker og følelser, jeg har i forbindelse med PB. Derfor kunne jeg godt bruge nogle at "følges med" �� Vi har været i gang siden september, hvor jeg smed min kobberspiral efter godt 2 år. 

Jeg har en lidt træls cyklus, som har været meget svingende de sidste måneder - fra normalt 28-29 dage til 31-35 dage. Jeg har to gange "gået en uge over tid", hvor det bare har været min cyklus der har rykket sig. 

I morgen er det 28 dage siden jeg sidst havde mens, så i løbet af den næste uge burde den komme? Jeg har i en lille uge haft det lidt underligt - været ekstra træt (ikke meget, men nok til at kæresten har nævnt det) og haft kvalme flere dage (ikke et fast tidspunkt, men kommet og gået lidt). Men det er ikke første gang, jeg har haft "symptomer" - så det kan lige så godt være af andre årsager. 

Andre som nærmer sig testdag eller lige har haft? ��

Hej 

jeg springer også med her hvis der ok, vi smed p pillen D. 10 Jan. Og 15 jan. Fik jeg fru rød på besøg, 28 jan. Havde jeg ægløsning og i sidste uge teste jeg positiv 4 dage før tid :-) det er vores barn nr. 3 på vej :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2016

pb2017

Linkaa skriver:

Hvis vi er "heldige" så er der gevinst igen. Det var dog ikke planlagt, da vores yngste er 5 mdr den 22/2:-) Men vi tabte hovedet to gange, hvilket viste sig at være lige på dagene ved ægløsning 

I morgen burde jeg få mens, men det er ikke sikkert den er helt stabil efter fødslen endnu

Har du taget en test her til morgen så?  

Anmeld Citér

19. februar 2016

pb2017

channie-g skriver:

Hej 

jeg springer også med her hvis der ok, vi smed p pillen D. 10 Jan. Og 15 jan. Fik jeg fru rød på besøg, 28 jan. Havde jeg ægløsning og i sidste uge teste jeg positiv 4 dage før tid :-) det er vores barn nr. 3 på vej :-) 

Det er gået stærkt  Tillykke! 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Linkaa

pb2016 skriver:

Har du taget en test her til morgen så?  

Ja, den var negativ. Så jeg hopper fra, da vi så venter lidt

Anmeld Citér

19. februar 2016

babyklar

Jeg smed p-pillen efter næsten 11 år den 15.1 og den sædvanlige blødning kom. Jeg har så ikke haft mens endnu, og er testet negativ i søndags

Håber bare at mens snart kommer så vi kan komme i gang igen

Anmeld Citér

19. februar 2016

pb2017

Linkaa skriver:

Ja, den var negativ. Så jeg hopper fra, da vi så venter lidt

Jeg har også fået en negativ test til morgen 

Anmeld Citér

19. februar 2016

pb2017

babyklar skriver:

Jeg smed p-pillen efter næsten 11 år den 15.1 og den sædvanlige blødning kom. Jeg har så ikke haft mens endnu, og er testet negativ i søndags

Håber bare at mens snart kommer så vi kan komme i gang igen

Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.