At lave stort efter fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2016

M&J87

Mullesmith skriver:

Åh Gud det er simpelthen så modbydeligt  tror jeg skal have fat i sådan nogen piller, har også tænkt på en klyx evt. Så det bliver tvunget ud 

Jeg købte movicol og microlax - havde forstoppelse og var så angst for toiletbesøg. Så holdte jeg et bind på min tissekone og kunne komme af med noget på den måde.

men jeg græd meget inden og kunne slet ikke overskue det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

M&J87

Mullemus86 skriver:

Magnesia er en god hjælp. Klyx tror jeg ikke vil være rart, da det jo giver utrolig tynd mave.. 

Når du skal på toilettet for nr.2, kan du holde et bind mod dig selv forneden, så du føler at du har styr på det, altså en følelse af at holde det "på plads"..

Jeg havde meget hård mave - magnesia hjælper ikke på det der er hårdt i endetarmen allerede. Klyx blødgør- så det vil jeg anbefale. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

NCB89

Det kan hjælpe at tage et bind og folde det på midten, med tapen indad, også holde det mod mellemkødet. Det hjalp mig meget. jeg havde også følelsen af at det hele faldt under ud.

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

Sedigfor skriver:

Jeg lavede først efter tre uger 

Neeeej åh Gud det er da modbydeligt  jeg tror snart jeg bare gør det i bukserne mens jeg står op, så tynger der ikke sådan dernede, det er ligeså snart man sætter sig på toilettet så føles det somom det hele sprækker og det strammer helt vildt i skeden  

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

NCB89 skriver:

Det kan hjælpe at tage et bind og folde det på midten, med tapen indad, også holde det mod mellemkødet. Det hjalp mig meget. jeg havde også følelsen af at det hele faldt under ud.

Jeg kan slet ikke sidde oprejst  det strammer og tynger helt vildt i skeden og mellemlødet, prøvede det idag med en varm klud på mellemkødet men da jeg kun kunne sidde foroverbøjet kunne der ikke rigtig komme noget ud, og jeg har lidt for hård mave til at der bare kommer ud af sig selv 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

M&J87 skriver:

Jeg havde meget hård mave - magnesia hjælper ikke på det der er hårdt i endetarmen allerede. Klyx blødgør- så det vil jeg anbefale. 

Tror også det er en klyx jeg er ude i så jeg ligesom kan få "hul" på det.  Det skal bare overståes hurtigst muligt, øv hvor er der modbydeligt.

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

M&J87 skriver:

Jeg købte movicol og microlax - havde forstoppelse og var så angst for toiletbesøg. Så holdte jeg et bind på min tissekone og kunne komme af med noget på den måde.

men jeg græd meget inden og kunne slet ikke overskue det.

Jeg skal også bare på apoteket og have alt muligt afførende imorgen, jeg gav mig også til at tude i formiddags midt i min nutellamad, frustrerende ikke at kunne gå på toilet og have så ondt  jeg gad godt have haft sådan en klysma købt inden jeg fødte, men vidste slet ikke der ville blive er problem.

Anmeld Citér

14. februar 2016

M&J87

Mullesmith skriver:

Jeg skal også bare på apoteket og have alt muligt afførende imorgen, jeg gav mig også til at tude i formiddags midt i min nutellamad, frustrerende ikke at kunne gå på toilet og have så ondt  jeg gad godt have haft sådan en klysma købt inden jeg fødte, men vidste slet ikke der ville blive er problem.

Min mand var på apoteket for mig �� Ingen blufærdighed der.  Hehe. Movicol er bedre synes jeg- når man tager magnesia skal man drikke en masse væske ellers så kan det have modsat effekt. Movicol gør ikke tarme dovne som mange fejlagtigt tror.

Anmeld Citér

14. februar 2016

babyMark

Husk - blandet op i vand det er harmløst og virker mod forstoppelse. Og for mig hjalp det at en jordemoder sagde at jeg bare skulle presse-sting skulle nok holde! Husker følelsen dog,

Anmeld Citér

14. februar 2016

DortheL

En varm klud, som du kan trykke lidt mod mellemkødet. Så føles det ikke som, at det hele falder ud :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.