At lave stort efter fødsel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
21 svar
9 synes godt om
14. februar 2016

Mullesmith

Ja jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme på toilettet og lave stort, føler det hele falder ud hvis jeg presser bare lidt, og at stingene springer op  hvordan gør man lige??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

lillespir26

Mullesmith skriver:

Ja jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme på toilettet og lave stort, føler det hele falder ud hvis jeg presser bare lidt, og at stingene springer op  hvordan gør man lige??

Alm fødsel eller kejsersnit

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mor1986

Mullesmith skriver:

Jeg havde ekstremt hård mave efter fødslen. Jeg blev syet indvendigt med fire sting, og frygtede virkelig at skulle på wc. Først på fjerde dagen kunne jeg komme af med noget. Gav mig meget god tid og det måtte bare tage den tid det tog. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

CarinaSB

Mullesmith skriver:

Jeg havde det på samme måde :( Jeg lavede bare den fejl at jeg nærmest nægtede at lave .. Det resulterede i at jeg fik forstoppelse :( Men jeg fik af vide at det bedste jeg kunne gøre var at drikke en lille bitte smule sveske juice så det blev lind så jeg ikke skulle presse for meget :)

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

lillespir26 skriver:

Alm fødsel eller kejsersnit

Alm fødsel 

Anmeld Citér

14. februar 2016

GrønStjerne

Jeg fik magnesia piller på fødegangen af personalet. Det kan fås i håndkøb, og gør det at afføringen bliver løs så man kan komme af med det (fik svær bristning, og kunne slet ikke have med at gøre at jeg skulle på toilettet).

Hvis man tager 2 hver morgen burde det være til at have med at gøre, men tjek self. indlægssedlen. Jeg brugte det et par uger, og holdt så gradvist op. Det er som sagt håndkøb, og man må godt tage det mens man ammer.

Udover det så skaf nogle plastic handsker, eller latex, så du kan hjælpe det på vej hvis det er helt galt, og du er forstoppet.

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullesmith

GrønStjerne skriver:

Jeg fik magnesia piller på fødegangen af personalet. Det kan fås i håndkøb, og gør det at afføringen bliver løs så man kan komme af med det (fik svær bristning, og kunne slet ikke have med at gøre at jeg skulle på toilettet).

Hvis man tager 2 hver morgen burde det være til at have med at gøre, men tjek self. indlægssedlen. Jeg brugte det et par uger, og holdt så gradvist op. Det er som sagt håndkøb, og man må godt tage det mens man ammer.

Udover det så skaf nogle plastic handsker, eller latex, så du kan hjælpe det på vej hvis det er helt galt, og du er forstoppet.

Åh Gud det er simpelthen så modbydeligt  tror jeg skal have fat i sådan nogen piller, har også tænkt på en klyx evt. Så det bliver tvunget ud 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Sedigfor

Jeg lavede først efter tre uger 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg fik nogen stygge hæmorider af fødslen, og kan tydeligt huske det helvede det var at gå på toilet! Åh hvor jeg tudede og troede aldrig det ville blive normalt igen   Jeg tog det stille og roligt og holdt mig indtil jeg virkelig ikke kunne mere, så jeg nærmest ikke skulle presse eller noget for at komme af med det. Det gjorde stadig modbydeligt ondt og jeg troede hele mit underliv røg med ud, men det gjorde det da heldigvis ikke 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mullemus86

Magnesia er en god hjælp. Klyx tror jeg ikke vil være rart, da det jo giver utrolig tynd mave.. 

Når du skal på toilettet for nr.2, kan du holde et bind mod dig selv forneden, så du føler at du har styr på det, altså en følelse af at holde det "på plads"..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.