Nu synes jeg det er svært at vurdere på billeder, men synes umiddelbart ikke han ser stor ud.
Det svære ved store børn synes jeg er de bliver vurderer ældre og forventninger derfor er stor til dem, større end de kan leve op til. Min den mellemste var en stor lille dreng og jeg gjorde så det at jeg sørgede for han var klædt lidt nuttet og barnligt så folk måske kunne forstå han var yngre. Han var både stor og langt fremme sprogligt, men jo slet ikke langt fremme modenhedsmæssigt og kunne ikke leve op til de krav han blev mødt af. Der kan jeg se det er meget lettere med lillebror som er til den lille ende.
Men ellers vil jeg sige udover den ene der spurgte mig om min dreng skulle på slankekur før han blev 1 år, så har jeg ikke bekymret mig om kommentarer.
Dog kan jeg se det går min store datter på konstant at få at vide hun er blevet høj, og nej hvor er du vokser, og sikke nogle ben og og og og.... Sagt i aller bedste mening, men når man er næsten 13 så er kommentarer om udseendet bar no go uafhængigt af om de er gode kommenterer eller dårlige
Anmeld
Citér