Gud hvor er han stor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Den følelse har jeg også haft... Havde lyst til at sige til dem, de skulle tie stille, når de sagde, at min datter var stor, "en basse", og jeg ved ikke hvad

Min datter ligger i den høje ende af kurven både højde og vægt. Det bekymrer mig dog ikke.  

Jeg er nået til det punkt, hvor jeg bare siger "pyt, sådan er hun jo bare", og det kan jeg ikke ændre på..... Så må folk kalde hende en basse, og hvad de ellers kalder hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har to børn som ligger klart over den øverste højdekurve. Jeg må sige at jeg med årne er blevet imun over for folks kommentarer. Det mest irriterende ved at have høje børn, er at folk sætter lighedstegn mellem højde og alder. Har ikke talt på hvor tit folk troede at Zaza var flere år ældre. Som 1,5 årige blev hun tit spurt og hvad hedder du så, og når jeg så svarede blev jeg tit spurt om hun ikke kunne snakke.Lær at være stolt at dit høje barn, Det er jeg.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Augustmama

Vores pige er 3,5 år 

måler 106 og vejer 16 kilo :-) 

men vi får også og vide hun er en stor pige i forhold til andre  

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mami

tak for svar alle sammen, det hjalp med lidt luft og et par komplimenter  

Anmeld Citér

11. februar 2016

hekran

Hvis det hjælper noget, så er min større end din og bliver først 3 til august :p

Men vi tænker ikke rigtigt over det

Anmeld Citér

20. februar 2016

lineog4

Nu synes jeg det er svært at vurdere på billeder, men synes umiddelbart ikke han ser stor ud. 

Det svære ved store børn synes jeg er de bliver vurderer ældre og forventninger derfor er stor til dem, større end de kan leve op til. Min den mellemste var en stor lille dreng og jeg gjorde så det at jeg sørgede for han var klædt lidt nuttet og barnligt så folk måske kunne forstå han var yngre. Han var både stor og langt fremme sprogligt, men jo slet ikke langt fremme modenhedsmæssigt og kunne ikke leve op til de krav han blev mødt af. Der kan jeg se det er meget lettere med lillebror som er til den lille ende. 

Men ellers vil jeg sige udover den ene der spurgte mig om min dreng skulle på slankekur før han blev 1 år, så har jeg ikke bekymret mig om kommentarer. 

Dog kan jeg se det går min store datter på konstant at få at vide hun er blevet høj, og nej hvor er du vokser, og sikke nogle ben og og og og.... Sagt i aller bedste mening, men når man er næsten 13 så er kommentarer om udseendet bar no go uafhængigt af om de er gode kommenterer eller dårlige 

Anmeld Citér

21. februar 2016

BigHope13

Mami skriver:

så ti dog stille! 

Nu må jeg have luft! jeg bliver tosset hvis jeg skal hører den sætning igen. jeg har en skøn og dejlig dreng på 3 år, han måler 105 cm og vejer 16,5 kilo, og vi hører konstant på hvor stor han er, folk får ham til at lyde som en eller anden elefant. 

Han ligger højt i kurven, men ikke udenfor, og han er "pænt" bygget, så er noget træt af at hører på hvor stor han er. 

Han er en skøn og smuk dreng, med lige præcis den størrelse han skal have 

puha det hjalp.. 

Kan sagtens forstå du bliver træt af den kommentar,  vi får den også konstant men vores søn er så også kun, 2 år og 3 måneder og vejer 16,7 kg men han følger sin helt egen kurve så han er helt som han dkskal være.. Så lader mig ikke sådan gå på af folks mening.  

Synes dog ikke umiddelbart der er noget usædvanligt ved din søn,  han ser høj og slank ud .  En rigtig køn dreng 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.