Aflevere og hente-tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2016

Loa

nadhja skriver:

har i min tid oplevet en stigende tendens til at forældre aflevere deres barn fra 7-17 i deres ferier og fridage

Jeg ved godt at folk siger det hele tiden og man hører om det, men jeg har endnu ikke stødt på/mødt nogle der gjorde sådan. (Ikke at det betyder de ikke findes, meeeen....)
Og vælger virkelig også at tro at det er de færreste der gør det. Og ud af de færreste, tror jeg ydermere at det er igen det er de færreste der afleverer deres børn til lange dage "bare" fordi de selv vil slappe af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

nadhja

Loa skriver:

Jeg ved godt at folk siger det hele tiden og man hører om det, men jeg har endnu ikke stødt på/mødt nogle der gjorde sådan. (Ikke at det betyder de ikke findes, meeeen....)
Og vælger virkelig også at tro at det er de færreste der gør det. Og ud af de færreste, tror jeg ydermere at det er igen det er de færreste der afleverer deres børn til lange dage "bare" fordi de selv vil slappe af.

tro, hvad du vil tro. jeg ved, hvad jeg ved.

Anmeld Citér

10. marts 2016

Loa

nadhja skriver:

tro, hvad du vil tro. jeg ved, hvad jeg ved.

Så du VED at det er en generel stigende tendens og at forældrene afleverer pga. de selv vil hjem og slappe af?

Anmeld Citér

10. marts 2016

Abracadabra

Mine piger på 2 og 4 er afsted 2-4 dage om ugen fra 8.30 til 16.30. Jeg ville meget gerne hente tidligere, men arbejder 60 km fra vores hjem. Til gengæld har de fleste fridage end nogen andre i deres institution! 

Anmeld Citér

10. marts 2016

Bebsen

Ønskebarnet2014 skriver:

Her bliver vores datter på knap 2 afleveret kl. 06:30 og bliver henter omkring kl. 16:45. 

Vi arbejder begge mellem 40-50 timer om ugen.

Nu må du ikke tage det her som kritik eller et angreb og jeg ved det er følsomt når jeg spørger, men hvorfor vælger I at arbejde så meget, når det betyder I ikke har mere end et par timer med jeres barn hver dag? 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Ønskebarnet2014

Bebsen skriver:

Nu må du ikke tage det her som kritik eller et angreb og jeg ved det er følsomt når jeg spørger, men hvorfor vælger I at arbejde så meget, når det betyder I ikke har mere end et par timer med jeres barn hver dag? 

Det er ikke noget vi vælger, det er desværre sådan det er ellers så skal vi skifte arbejde hvor de kan acceptere at vi går ned i tid.

Vi er ansat på 37 timer men det er velset at blive hvis der er behov for det. Forsikringsbranchen.

Og inkl. Kørsel så bliver det så mange timer. Desværre.

Ville da ønske at man havde råd til ar vi går ned i tid, men det er ikke løsningen for os.

men helt ok at du spurgte

Anmeld Citér

11. marts 2016

Kamilla-m

Den store er i skole fra 7:50-15:30 hvor taxien sætter ham af på adr hver dag. Han går på special skole langt herfra 

De andre i bh og dp fra 9-9:30 - 14:30-15:00 aldrig senere end det. Og om fredagen bliver de hentet til middag. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc

Vi begge herhjemme møder kl.7:00, nogle gange møder far tidligere og vores søn er i bh 06:30-16:00 SENEST, jeg vil IKKE hente senere, da han har en meget lang dag synes jeg :/ Men kan desværre ikke gøre det anderledes lige nu.

Men jeg har fri kl.15:00 og hvis jeg er med bus, er jeg i bh mellem halv 4-4 (da vi ikke har bil lige pt, men låner nogle gange af familie medlem, så hvis jeg har en bil er jeg nede og hente 15:15 senest). Jeg henter ham altid på vejen hjem også hvis jeg en dag har fri før 15.. Far er først hjemme ved 16-17 tiden. Og hvis han har før fri henter han sønnen på vejen hjem.

Anmeld Citér

12. marts 2016

Bebsen

Ønskebarnet2014 skriver:

Det er ikke noget vi vælger, det er desværre sådan det er ellers så skal vi skifte arbejde hvor de kan acceptere at vi går ned i tid.

Vi er ansat på 37 timer men det er velset at blive hvis der er behov for det. Forsikringsbranchen.

Og inkl. Kørsel så bliver det så mange timer. Desværre.

Ville da ønske at man havde råd til ar vi går ned i tid, men det er ikke løsningen for os.

men helt ok at du spurgte

Tak for svar og for at du ikke tog spørgsmålet negativt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.