Aflevere og hente-tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.031 visninger
88 svar
73 synes godt om
9. februar 2016

AnnaB.

Hej med jer.

Vi har to drenge på hhv. 1 år og 3 år og de går begge i institution.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Spørgsmål: hvornår afleverer og henter I til hverdag?

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

FruStolpe

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Vores er afsted fra 8-14.30/15.00. I gennemsnit selvfølgelig 

Far aflevere og jeg henter 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Kay

Nu har jeg gået hjemme med lillesøster (hun er 15 md) længe, hun er født med ganespalte og må først starte efter hun er opereret

så der bliver  storesøster (3.5 år) afleveret 9-15.30 Ca med mange fridage da pigerne nyder hinandens selskab meget

Når lillesøster er kørte ind og jeg starter job igen bliver det nok noget med 8-16 Ca. Så varierende senere eller tidligere efter mine og fars arbejdstider 

Anmeld Citér

9. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

uge nu er jeg på barsel.

så en dag er gerne fra 8-15.

børnehave og skole ligger ved siden af hinanden.

så de bliver afleveret kl 8

og oftest bliver de hentet kl 15 så den store når at lege lidt i sfo.

om fredagen bliver de hentet 11.30 efter skole. Nogle fredage har ham i børnehave fri.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Loa

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Synes ikke jeres er slemt. Men kan godt forstå din tanke.

Jeg arbejder endda "kun" deltid på 34 timer og alligevel bliver min datter nødt til at blive afleveret 6.45-7 og hentet 15.30 ca.

Synes det er mega svært at gøre anderledes, og man skal jo nærmest være studerende, hjemmegående eller på maks 25 timer, hvis man skal give barnet de luksustider man gerne ville.

Anmeld Citér

9. februar 2016

De3Guldklumper

De to store er i skole og vil gerne i morgen SFO så de køre med farmand kl 7.15. Den lille aflevere jeg kl ca 8.30-9. 

De store bliver hentet når skolen slutter 14.30 og den lille henter jeg mellem 15-16 da hun stadig sover til middag. 

Om det er meget eller lidt må være op til dem enkelte - jeg gider ikke bruge min tid på at have dårlig samvittighed over at mine børn er i institution (i nogens øjne lang tid - andres måske ikke) det er vores liv som skal gå op i en højere enhed så hvad der er muligt for andre er måske bare ikke muligt for os. Vi har været ude i at aflevere fra 7-17 i en årrække og det var sådan det var på daværende tidspunkt og ikke muligt at lave om på

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mom2Two

Hej med jer.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Jeg går i skole og laver lektier  

de har "fri" hver tirsdag og fredag 

mine blir afleveret 9:30, og hentet kl 15

Anmeld Citér

9. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu er jeg studerende og har kun 18 timer om ugen. Og nogle af dem endda som hjemmestudie, så det er ikke vildt meget jeg er på skolen. 
Min datter bliver afleveret 8-8:30 alt efter hvornår vi står op og bliver hentet ca 14:30-15. Og så holder jeg hende ofte hjemme om fredagen da det er en fast fridag for mig. 

Jeg elsker at kunne give hende (synes jeg) rimelig korte dage og hygge om hende herhjemme. Men jeg ville absolut ingen dårlig samvittighed have over at hun skulle være der længere, hvis det var nødvendigt for at få hverdagen til at hænge sammen.

Anmeld Citér

9. februar 2016

MorDk

Som det er lige nu bliver vores unger afleveret mellem 8 og 9 og hentet mellem 14.00 og 16.00.

Anmeld Citér

9. februar 2016

lillespir26

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Min pige er 1 år på torsdag og har gået i vuggestue siden 4/1-16 hun bliver normalt afleveret kl 7:30/8:30 henter 14/15 stykker men da jeg er gravid og de pt har lussingesyge dernede står faren for det og derfor bliver hun afleveret/ hentet 7-16:30 jeg syntes selv det er mange timer da jeg går hjemme men hvis jeg kigger på hvor meget hun sover ud af de 7-8 timer hun er afsted så er hun jo realt set kun dernede aktiv i 3-4 timer så er det vel passendene hvis hun skal være en god del af hverdagen dernede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.