Puha det er vel den kroniske dårlige samvittighed og tanken om alle andre kan.... Jeg er på nedsat tid, men det udløser en fridag og ikke specielt korte dage.
Før min mand skiftede arbejde var det meget stabilt: vi kørte hjemme fra kl 7 og var i børnehaven 7.15 og far hentede inden 16 og ofte allerede 15-15.30 Men nu hvor han har skifter arbejde er det lidt mere ustabilt og jeg skal så hente 3 dage om ugen.
Børnehaven drengen bliver afleveret som vanligt 7.15 og de to store går selv i skole til kl 8. Og så kan de blive hentet alt mellem 15 og 16.30/45. Ham der går i børnehave har så fri sammen med mig de fleste tirsdage og de har fri i alle ferier minus en uge og 2 dage i sommerferien, så på den måde har vi meget god tid sammen, men må da indrømme jeg kan græde snot nogle dage hvor jeg forpustet kommer ind i børnehaven 16.30 og ved han har været der siden 7.15. Heldigvis kan min store pige hjælpe på den måde at hun jan hente lillebror i SFO (det er så ikke altid han vil med hjem) for ellers kan det være svært st nå at hente dem begge to. Hov fredag har jeg fået skruet en kort dag sammen, så med mindre jeg skal nå noget alla indkøb mm så er de hentet før 15.
Anmeld
Citér