Aflevere og hente-tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

lineog4

Puha det er vel den kroniske dårlige samvittighed og tanken om alle andre kan.... Jeg er på nedsat tid, men det udløser en fridag og ikke specielt korte dage. 

Før min mand skiftede arbejde var det meget stabilt: vi kørte hjemme fra kl 7 og var i børnehaven 7.15 og far hentede inden 16 og ofte allerede 15-15.30 Men nu hvor han har skifter arbejde er det lidt mere ustabilt og jeg skal så hente 3 dage om ugen. 

Børnehaven drengen bliver afleveret som vanligt 7.15 og de to store går selv i skole til kl 8. Og så kan de blive hentet alt mellem 15 og 16.30/45. Ham der går i børnehave har så fri sammen med mig de fleste tirsdage og de har fri i alle ferier minus en uge og 2 dage i sommerferien, så på den måde har vi meget god tid sammen, men må da indrømme jeg kan græde snot nogle dage hvor jeg forpustet kommer ind i børnehaven 16.30 og ved han har været der siden 7.15. Heldigvis kan min store pige hjælpe på den måde at hun jan hente lillebror i SFO (det er så ikke altid han vil med hjem) for ellers kan det være svært st nå at hente dem begge to. Hov fredag har jeg fået skruet en kort dag sammen, så med mindre jeg skal nå noget alla indkøb mm så er de hentet før 15.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Steffecph

Min datter er afsted fra 7-14/15ca. 

Jeg er studerende men den lange transport gør at jeg tidligst er hjemme kl 14. Min kæreste aflevere. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

nu er min datter en af dem, som er lang tid i dp. Tør næsten ikke skrive det her. Men det er fra 6.30-6.45 til 16.00-16:15.... 

Jeg er endda studerende, men jeg har flere timer end min mand som har fuldtidsarbejde.. Derudover bor vi ret langt væk både fra arbejde og studie... 

Til gengæld har jeg mulighed for at give fri ofte

Så nej, jeg synes ikke, at det er mange timer...

Anmeld Citér

9. februar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn bliver afleveret kl 9 i børnehaven og hentet kl 16.00 han synes selv at han er der i lang tid  men hvis jeg havde muligheden ville jeg nok beholde ham hjemme for evigt

Anmeld Citér

9. februar 2016

Benjamins'mor

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Vi har to drenge på hhv. 1 år og 3 år og de går begge i institution.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Spørgsmål: hvornår afleverer og henter I til hverdag?

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

De bliver afleveret omkring 8.30 og hentet et sted mellem 14 og 16.15.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mariposa2

Sådan ser en uge ud hos os, jeg arbejder 27 timer, min mand 37 timer.

Mandag+tirsdag 8.15-15

Onsdag 7-12.15 (skolebarnet til 14.15, da han først har fri der)

Torsdag 8.15-14.30

Fredag 7-12 eller fri.

Så max 30 timer for børnehave barnet, lidt mere for skolebarnet.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

8-16. I fremtiden bliver det 6.30-16. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

modesty

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Vi har to drenge på hhv. 1 år og 3 år og de går begge i institution.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Spørgsmål: hvornår afleverer og henter I til hverdag?

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Afleverer kl 9 og henter mellem 15:30-16. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

A-1995

Min har fri om mandagen 

tirsdag-torsdag er han afsted fra 7.30-15

og fredag fra 7.30-11.30 ☺️

Anmeld Citér

9. februar 2016

SandraXOXO

Inden jeg startede på min uddannelse hed deres dage 09-1430/1500 og fri med den ene om onsdagen og den anden om fredagen og jeg elskede det. Men nu er de nødt til at være afsted fra Kl 0830 til 1630 ca. Arbejder på at finde en løsning. For de er alt for sent hjemme. De orker ikke engang lege. Men min uddannelse er tidskrævende og deres far gider ikke hjælpe mere til (han går ellers hjemme men han synes det er rigeligt at han henter dem, han gider ikke hente dem tidligt) så. Sådan er det bare lige nu. Jeg har heldigvis den fordel som studerende at vi har fri alle ferier og storhygger! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.