Problemet er jo helt sikkert syrener.. Men, de sidste tal jeg så, konkludere at kun 1/3 af dem der kommer nu er syrerne.. Resten er en blandet flok fra Mellemøsten og især Afrika.
Et andet problem er at ja, det er kun dem der reelt flygter fra krig, død og ødelæggelse, vi prøver at hjælpe, men alle dem vi vil smide sidder jo i 1700 år før deres sag overhovedet behandles og endnu 1700 år inden de bliver smidt ud. Og DET koster kassen for lille Danmark.
Og så er jeg nok en af dem der har svært ved at se hvordan så forskellige kulturer, religioner, samfundssyn og ideologier skal integreres pp fornuftigt vis.
Jeg er en af dem der, for ti år siden blev truet afen.muslumsk kvinde der bag sine gardiner fik sagt " om ti år, så er vi flere end JER!!!). Okay, hun har ikke ret... Endnu. Men ser vi på den kriminelle statistik, så ligger "danskerne" jo ikke på førstepladsen. Det skræmmer mig faktisk hvordan landet beboer af så mange etniciter der ikke kan opføre sig pænt. Eller hjem hvor konen SKAL gå hjemme, fordi det kræver kultur og religion, og ja, de findes. Og nej, de køber taler ikke dansk trods tyve år i landet.
Jeg frygter vi på ingen måde kan integrere dem der kommer her nu, når vi ikke har formået at integrere dem der bor her i forvejen.
Og bevares, jeg kender da muslimer f.eks der er godt integrerer, men sørme også mange der ikke er det, ikke ønsker at blive det. Og jeg synes ærligt talt det går i den forkerte retning.
Jeg hjælper gerne flygtninge, har givet til indsamling, har doneret tøj og legetøj til dem, så jeg anser ikke mug selv som racist. Jeg er egentlig bare glad for at bo i Dk, og fortsætter det sådan her de næste 15-20 år, så går det galt.