Uv badetøj - ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2016

EAF

SaraSHirsvang skriver:

Gode råd tages imod med kyshånd - 

vi er lidt uenige herhjemme! Jeg synes at sådan en uv badedragt til vores søn er en god ide til sommer, min mand synes det er ikke er så vigtigt   

Hvad er jeres erfaringer. Vores søn bliver 1 år til maj og vi skal 'bare' holde sommer herhjemme og på Bornholm til august. 

Det har vi alle dage haft til vores søn, som nu er 6 år. Super smart og så er han tildækket. Jeg siger JA! Og solcreme selvfølgelig, de steder barnet ikke er dækket ind. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

annelonstrup

Der er flere fordele ved UV dragter:

1. Man slipper for at pensle sit barn ind i solcreme der ofte indholder suspekt kemi.

2. Solcreme beskytter ikke stabilt da det skylles af i vand.

3. Man slipper for konflikten som ubønhørligt opstår i konstellationen børn/solcreme :-)

4. Man må nødvendigvis beskytte sine børn i solen - også i Danmark. Hudkræft i Danmark stiger eksplosivt.

Jeg er dog farvet. Fordi det her ligger mig på sinde har jeg webshoppen Faktorfobi og handler udelukket med UV badetøj

Man kan se det på linket herunder

http://www.faktorfobi.dk/

Anmeld Citér

8. februar 2016

SaraSH

annelonstrup skriver:

Der er flere fordele ved UV dragter:

1. Man slipper for at pensle sit barn ind i solcreme der ofte indholder suspekt kemi.

2. Solcreme beskytter ikke stabilt da det skylles af i vand.

3. Man slipper for konflikten som ubønhørligt opstår i konstellationen børn/solcreme :-)

4. Man må nødvendigvis beskytte sine børn i solen - også i Danmark. Hudkræft i Danmark stiger eksplosivt.

Jeg er dog farvet. Fordi det her ligger mig på sinde har jeg webshoppen Faktorfobi og handler udelukket med UV badetøj

Man kan se det på linket herunder

http://www.faktorfobi.dk/

Tusinde tak for input 

det er super sødt og fedt badetøj. Jeg regner med at finde noget på den blå avis, for pengene er meget meget små herhjemme. Men tusinde tak! 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mom2Two

SaraSHirsvang skriver:

vi er lidt uenige herhjemme! Jeg synes at sådan en uv badedragt til vores søn er en god ide til sommer, min mand synes det er ikke er så vigtigt   

Hvad er jeres erfaringer. Vores søn bliver 1 år til maj og vi skal 'bare' holde sommer herhjemme og på Bornholm til august. 

Mine bruger ikk uv badedragt... Det ska de heller ikk... De har Badeshorts, solhat og løs T-shirt hvis solen står på dem

Anmeld Citér

9. februar 2016

Julemusen

SaraSHirsvang skriver:

Tusinde tak for input 

det er super sødt og fedt badetøj. Jeg regner med at finde noget på den blå avis, for pengene er meget meget små herhjemme. Men tusinde tak! 

Vil anbefale at handle gennem Reshopper appen  Der handler man brugt med folk indenfor 20 km radius så man kun kan se det som er i afhentningsafstand  Jeg fik en hummel uv dragt til 30 kr 

Anmeld Citér

9. februar 2016

SaraSH

Julemusen skriver:

Vil anbefale at handle gennem Reshopper appen  Der handler man brugt med folk indenfor 20 km radius så man kun kan se det som er i afhentningsafstand  Jeg fik en hummel uv dragt til 30 kr 

Uh fedt !  Det må jeg tjekke ud 

Anmeld Citér

9. februar 2016

modesty

SaraSHirsvang skriver:

Solcreme er noget af de giftigste man kan smøre sig med, også den svanemærkede af slagsen skal man helst holde sig fra. Så jeg ville helt klart vælge UV dragt fremfor solcreme så vidt muligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.