Andre der har vejet 120kg højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2016

Mullesmith

ekebiv skriver:

Hø hø, jeg havde SÅ meget væske i kroppen, svedte litervis hver nat 

Jeg her også noget væske i benene og fingrene, det er jeg nærmest glad for for så ved jeg at det ikke er fedt det hele 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

ekebiv

Mullesmith skriver:

Jeg her også noget væske i benene og fingrene, det er jeg nærmest glad for for så ved jeg at det ikke er fedt det hele 

Åh ja, sådan så jeg også ud. Mine tæer kunne slet ikke nå jorden men sad bare og strittede lige ud i luften 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

ekebiv skriver:

Åh ja, sådan så jeg også ud. Mine tæer kunne slet ikke nå jorden men sad bare og strittede lige ud i luften 

Hehe mine tæer er for lange til at det kan ske hos mig, havde meget mere vand med tvillingerne hehe det ser både sjovt ud men også sødt  

Anmeld Citér

3. februar 2016

MomInTheMaking

Mullesmith skriver:

Ren succes  synes du folk gloede meget efter dig nær du var ude og handle og sådan? Jeg føler at folk glor rigtig meget fordi jeg er så stor nu  

Haha.. Nej, historien har også den side at jeg tog en masse af der på igen da jeg var på barsel, var ret isoleret så kedede mih en del, så der blev spist for meget og rørt mig for lidt. XD 

nej, jeg tænkte faktisk ikke så meget over det når vi var ude blandt fremmede. Men var til et par familieting i slutningen af graviditeten og der var da ingen ende på hvir koloenorm de synes jeg var " og var jeg nu sikker på der ikke var to derinde, høhø" 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Mullesmith

LonglivetheQueen skriver:

Haha.. Nej, historien har også den side at jeg tog en masse af der på igen da jeg var på barsel, var ret isoleret så kedede mih en del, så der blev spist for meget og rørt mig for lidt. XD 

nej, jeg tænkte faktisk ikke så meget over det når vi var ude blandt fremmede. Men var til et par familieting i slutningen af graviditeten og der var da ingen ende på hvir koloenorm de synes jeg var " og var jeg nu sikker på der ikke var to derinde, høhø" 

Ja den med om der nu ikke er 2 får jeg også meget tit, men havde også 2 sidste gang 

Anmeld Citér

5. februar 2016

B&J

Mullesmith skriver:

Kan se der står -73kg ved din profil, det er da helt vildt godt gået. Hvordan har du dog båret dig af med det? Jeg skal selv tabe en del så jeg kan få fjernet overskydende hængemave, som er ret slem  skal ned på 70kg som max.

Jeg fik en gastric bypass for ellers var det gået helt galt og det er det bedste jeg har gjord i hele mit liv for mig selv 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Flødebollen

ekebiv skriver:

Undskyld - det må fandeme have set sjovt ud

Anmeld Citér

5. februar 2016

ekebiv

Flødebollen skriver:

Undskyld - det må fandeme have set sjovt ud

Det gjorde det også, lidt ligesom en oppustet Gummihandske ��

Anmeld Citér

5. februar 2016

Flødebollen

ekebiv skriver:

Det gjorde det også, lidt ligesom en oppustet Gummihandske ��

Anmeld Citér

6. februar 2016

modesty

firstimemom skriver:

Du er da 120 kilo lækkerhed <3 

Jeg har taget omkring de 20 kilo, så jeg er endt på lidt over 100 kilo nu. Jeg har termin lørdag. Men jeg har faktisk hørt, at jo større hofter jo nemmere en fødsel. Der bliver dog sagt så meget, så man bliver helt forvirret  

Det handler jo ikke om hvor meget fedt der er på hofterne, men om hvor bred en knoglebygning man har.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.