Andre der har vejet 120kg højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2016

Benjamins'mor

Jeg vejede 105 kg da jeg fødte min datter (nr. 2), havde dog kun taget 4 kg på. Hun vejede 4082 g og var 53 cm. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Mullesmith

SaraSHirsvang skriver:

Jeg vejede omkring 120kg da jeg fødte. Jeg gik 7 dage over tid og fødte en dejlig dreng på 3930g og 53cm 

fik veer mandag morgen kl 05.00 og 48 timer senere, onsdag kl 05.03 kom han til verden. Uden smertestillende!

på et tidpunkt havde de svært ved at finde hans hjertelyd men det var på grund af mit høje BMI. Så satte de bare en elektrode op igennem og satte i hans hovedet 

Det var en lang fødsel men god. Så heller ingen komplikationer i forbindelse med overvægten, andet end lige det med hjertelyden der er svær at finde.  

Anmeld Citér

3. februar 2016

MomInTheMaking

Jeg er blevet meget stor og vejer nu 120kg her i uge 38+. Jeg har taget 30kg på og nøj hvor det er sindssygt hårdt. Vil bare høre og se om der er andre STORE gravide og høre hvordan jeres fødsel er gået, hvor stor baby var og hvor hurtigt i har kunne komme af med kiloene igen. Vedhæft gerne billede 

Jeg vejede 122 kg da jeg fødte min datter, jeg vejede 98 før jeg blev gravid, jeg tabte næsten det hele inden for de første par måneder efter fødslen, min datter var som sagt en halvstor sag på 4920 gr. Ingen komplikationer, hun blev taget med sugekop, men det så jeg nu ikke som nogen komplikation. Fødslen tog 17 timer og det hele gik som det skulle.

Anmeld Citér

3. februar 2016

B&J

Mullesmith skriver:

Sikke en lille fin størrelse  bebs  så du havde ikke komplikationer ved at føde pga overvægt? Jeg har hørt at det kan give problemer nemlig.  

Var du ikke også bare frygtelig træt og besværet af de mange kilo? Jeg synes jeg kæmper mig igennem hver dag 

Jeg havde altid været stor så min krop kunne bære jeg blev større hvis man kan sige det sådan, jeg fejlede tingen ting havde en perfekt graviditet og kunne arbejde spænde sko osv. Jeg fik at vide jeg var en super føder. Men efter jeg har tabt mig er jeg næsten mere nervøs for når jeg skal være gravid igen mon jeg får det lige så nemt som den første. 

Det eneste der var et krav var jeg skulle have blokaden i ryggen for hvis nu det skulle ske noget. Men alt var perfekt 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

LonglivetheQueen skriver:

Jeg vejede 122 kg da jeg fødte min datter, jeg vejede 98 før jeg blev gravid, jeg tabte næsten det hele inden for de første par måneder efter fødslen, min datter var som sagt en halvstor sag på 4920 gr. Ingen komplikationer, hun blev taget med sugekop, men det så jeg nu ikke som nogen komplikation. Fødslen tog 17 timer og det hele gik som det skulle.

Ren succes  synes du folk gloede meget efter dig nær du var ude og handle og sådan? Jeg føler at folk glor rigtig meget fordi jeg er så stor nu  

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

B&J skriver:

Jeg havde altid været stor så min krop kunne bære jeg blev større hvis man kan sige det sådan, jeg fejlede tingen ting havde en perfekt graviditet og kunne arbejde spænde sko osv. Jeg fik at vide jeg var en super føder. Men efter jeg har tabt mig er jeg næsten mere nervøs for når jeg skal være gravid igen mon jeg får det lige så nemt som den første. 

Det eneste der var et krav var jeg skulle have blokaden i ryggen for hvis nu det skulle ske noget. Men alt var perfekt 

Kan se der står -73kg ved din profil, det er da helt vildt godt gået. Hvordan har du dog båret dig af med det? Jeg skal selv tabe en del så jeg kan få fjernet overskydende hængemave, som er ret slem  skal ned på 70kg som max.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mortil2drenge<3

Jeg er blevet meget stor og vejer nu 120kg her i uge 38+. Jeg har taget 30kg på og nøj hvor det er sindssygt hårdt. Vil bare høre og se om der er andre STORE gravide og høre hvordan jeres fødsel er gået, hvor stor baby var og hvor hurtigt i har kunne komme af med kiloene igen. Vedhæft gerne billede 

Er førstegangsgravid men, 

Jeg er selv en stor pige med BMI 38 da jeg blev gravid, er nu i uge 32 og synes godt nok det er hårdt nu jeg er en del belastet, mest mit bækken og skamben hvis jeg har været aktiv en hel dag, har svært ved vende og dreje mig i sengen pga smerter har taget 4 kg på hvilket jeg ikke er tilfreds med men okay min baby vejer 2 kg så min jordmoder siger hun er tilfreds, men jeg har en ide om de kilo bare skal ryge når jeg har født næste gang jeg skal være gravid skal jeg være normalvægtig  

held og lykke med det hele og alting skal nok gå  

Anmeld Citér

3. februar 2016

sne190810

Jeg vejede omkring 80 kg da jeg blev gravid, meget alm af bygning. 

Er nu 36+5 og vejer nok omkring en 105-6 kg! Jeg er under observation for ssf, så meget af det er væske. Det kan også godt ses, OG mærkes hehe. 

Sidste graviditet tog jeg 20 kg på, vejede 69,5 kg inden graviditet. Havde hverken vand eller andet dengang og tabte de 20 kg i løbet af de første måneder af amning samt de obligatoriske daglige barnevognsture. Håber/regner med det også kommer til at gå sådan her denne gang...

Anmeld Citér

3. februar 2016

ekebiv

Mullesmith skriver:

20kg på 3 uger SÅDAN.  Det vil jeg også gøre 

Hø hø, jeg havde SÅ meget væske i kroppen, svedte litervis hver nat 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

Molly90 skriver:

Er førstegangsgravid men, 

Jeg er selv en stor pige med BMI 38 da jeg blev gravid, er nu i uge 32 og synes godt nok det er hårdt nu jeg er en del belastet, mest mit bækken og skamben hvis jeg har været aktiv en hel dag, har svært ved vende og dreje mig i sengen pga smerter har taget 4 kg på hvilket jeg ikke er tilfreds med men okay min baby vejer 2 kg så min jordmoder siger hun er tilfreds, men jeg har en ide om de kilo bare skal ryge når jeg har født næste gang jeg skal være gravid skal jeg være normalvægtig  

held og lykke med det hele og alting skal nok gå  

4kg det er jo nærmest ingenting, super fedt  jeg har taget 30 på og døjer også med det skide åndssvage bækken, har vraltet rundt siden uge 25 mindst og ja at vende sig i sengen er en Marathon og før nas  men bider smerten i mig. Er sikker på du vejer mindre end før du blev gravid efter fødsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.