mine billeder herfra på google billeder! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2016

Sedigfor

loop skriver:

Enig. Og der er ikke en eneste, der har besvaret hendes spørgsmål: hvordan kan det lade sig gøre?

Måske en moderator kan besvare det?

Hvis du er så bedre vidnede så svar du bare da, alle ved da st ingenting på nettet er privat ligemeget hvad, ellers skulle man altså have undersøgt det før man begyndte at være på nettet. Jeg kan virkelig ikke se hvad hun havde regnet med. Hun skriver heller ikke om det er hendes rigtige navn eller brugernavn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Sedigfor skriver:

Hvis du er så bedre vidnede så svar du bare da, alle ved da st ingenting på nettet er privat ligemeget hvad, ellers skulle man altså have undersøgt det før man begyndte at være på nettet. Jeg kan virkelig ikke se hvad hun havde regnet med. Hun skriver heller ikke om det er hendes rigtige navn eller brugernavn..

Man må ud fra konteksten gå ud fra, at hun har søgt på sit rigtige navn.

Og hun er da ikke bedrevidende, men påpeger (rigtigt nok), at ingen rent faktisk har svaret på trådstarters spørgsmål. Og det er da super relevant! Jeg forventer da en vis anonymitet fra baby.dk i og med at jeg ikke har lagt oplysninger op på min profil, så hvis mit navn pludselig figurerede på Google med indlæg på baby.dk ville jeg da mildt sagt synes, det var uhensigtsmæssigt.

Anmeld

1. februar 2016

Becks

PUHK skriver:

Man må ud fra konteksten gå ud fra, at hun har søgt på sit rigtige navn.

Og hun er da ikke bedrevidende, men påpeger (rigtigt nok), at ingen rent faktisk har svaret på trådstarters spørgsmål. Og det er da super relevant! Jeg forventer da en vis anonymitet fra baby.dk i og med at jeg ikke har lagt oplysninger op på min profil, så hvis mit navn pludselig figurerede på Google med indlæg på baby.dk ville jeg da mildt sagt synes, det var uhensigtsmæssigt.

Alle kan jo gøre deres profil hemmelig, så det kun er dem de er venner med herinde, som kan se deres profil..

Så hvis en skulle finde en tråd fra dig på Google, kan de kun se den tråd og altså ikke komme ind i din profil!

Alt hvad man ligger op på en offentlig side, kan jo Googles.. Det er sådan alle steder og også sådan, de får nye brugere til :)

Da jeg blev medlem for 7 år siden, fandt jeg denne side ved at Google noget babyrelareret, og det første link var herfra..

Anmeld

1. februar 2016

EnGodMor

tullemortilsnart2 skriver:

kæft nogle kællinger herinde man.. 

Man er da ikke en kællingen, fordi andre giver en svar? 

Hvis man ikke kan tåle svar fra voksne, så skal man nok hellere oprette en profil et andet sted for små børn

Sure løg 

Anmeld

1. februar 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Trådstarter har slettet sig, så ingen grund til at lade denne køre videre.

Men svar konstruktiv og husk på at det man lægger på nettet skal man forvente at finde igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.