mine billeder herfra på google billeder! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

o1Mutte

tullemortilsnart2 skriver:

kæft nogle kællinger herinde man.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

tumle

tullemortilsnart2 skriver:

for sjov sad kæresten og jeg og googlede vores navne.

Da jeg googlede mit, kom der et billede af mig og hvis man klikkede på det, kom man ind på et personligt oplæg jeg har lavet, det samme gælder mine tatoveringer!

har vist mine tattoo's på et oplæg herinde ang. tattoos.. og nu ligger de også på google billeder! WHAT TO DO?? kan man ikke få en suporter til at slette disse ting herinde, så burde de da forsvinde på google?

Altså synes godt nok også det lyder mærkeligt at de dukker op hvis det er fordi du har søgt på dit fornavn og efternavn på google. Med mindre du har haft skrevet dit eget navn i tråden selvfølgelig.

Men hvis du har søgt på det brugernavn du har herinde og at det så dukker op, så er det ganske normalt. 

Hvis du ønsker at få det fjernet skal du have fat i en moderator herinde, så fjerner de det forhåbentligt. ��

Anmeld

31. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg er ikke sikker på hvorfor du bliver så vred, og kalder folk for kællinger. .. men desværre har folk jo ret... Måske ærgrer du dig bare over, at du ikke tænkte dig om?

Regel nr. 1 på nettet er vel, at man aldrig deler noget som helst, som man ikke ønsker offentliggjort. Alt hvad du smider ud, kan principielt komme tilbage...

Du går vel heller ikke og tror, at dine Facebook-billeder er private? 

Anmeld

31. januar 2016

4kløver

Brug da ikke tid på hende.. Sikke et sprog. 

Anmeld

31. januar 2016

Sedigfor

loop skriver:

Hvorfor ender billederne på google?

Fordi intet er privat på nettet. Selv din profil på Facebook er ikke privat.

Anmeld

31. januar 2016

Sedigfor

Slettede hun sin profil fordi vi svarede?

Anmeld

31. januar 2016

loop

Sedigfor skriver:

Fordi intet er privat på nettet. Selv din profil på Facebook er ikke privat.

Nej det er jeg klar over. Men på eks facebook ligger billederne jo sammen med vores navn.

Herinde har vi jo et brugernavn, og så kan jeg ikke se, hvordan det kan blive kædet sammen med vores rigtige navn.

Der er jo rigtig mange, der ligger billeder op, eks af graviditetstest. Det er da ikke fedt at søge på sit navn, og der så kommer billeder af tests.

Anmeld

31. januar 2016

Sedigfor

loop skriver:

Nej det er jeg klar over. Men på eks facebook ligger billederne jo sammen med vores navn.

Herinde har vi jo et brugernavn, og så kan jeg ikke se, hvordan det kan blive kædet sammen med vores rigtige navn.

Der er jo rigtig mange, der ligger billeder op, eks af graviditetstest. Det er da ikke fedt at søge på sit navn, og der så kommer billeder af tests.

Skriv dit brugernavn på Google og billeder og tråde kommer frem. 

Anmeld

31. januar 2016

TNBC

Sedigfor skriver:

Slettede hun sin profil fordi vi svarede?

Tror jeg,, siden hun lige råbte først og så var hun væk. 

Kan ikke lige se hvorfor hun bliver sur.

Anmeld

31. januar 2016

Sedigfor

TNBC skriver:

Tror jeg,, siden hun lige råbte først og så var hun væk. 

Kan ikke lige se hvorfor hun bliver sur.

Nej, vi svare hende jo bare. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.