tullemortilsnart2 skriver:
for sjov sad kæresten og jeg og googlede vores navne.
Da jeg googlede mit, kom der et billede af mig og hvis man klikkede på det, kom man ind på et personligt oplæg jeg har lavet, det samme gælder mine tatoveringer!
har vist mine tattoo's på et oplæg herinde ang. tattoos.. og nu ligger de også på google billeder! WHAT TO DO?? kan man ikke få en suporter til at slette disse ting herinde, så burde de da forsvinde på google?
Jeg kan ikke lade være med at tænke : Hvad havde du regnet med ?
Når man lægger billeder på nettet og et hvilket som helst socialt medie - så ligger billedet på nettet ... Det gælder også alt muligt andet du lægger på nettet - fx denne besked...
Det kan derfor potentielt fremsøges på Google og andre søgemaskiner - sådan har det altid været med internettet - uanset hvor du bruger det ...
Hvis du gerne vil have billedet slettet kan du prøve at skrive til en moderator / admin. Det skal dog være med direkte link til den tråd hvor billedet ligger - og de er i deres gode ret til at sige nej.
Obs - det er ikke sikkert at det fjerner billedet helt - nogle kan have linket til det fra andre sider, benyttet det i en inspirationsbank eller lignende ... Men så har jeg hørt man kan prøve at tage fat i Google
Anmeld