Det er simpelthen løgn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

Fremad

Anonym skriver:

Anabolske steroider giver ikke store muskler uden træning. Det er slet ikke alle der tager dem som bliver agressiv, og mange får stadig børn på naturlig vis selv om de tager dem. 

Alle de bivirkninger som folk banker ned over hovedet på dem der gør det eller pårørende dertil, kommer helt an på hvilke man tager, og så mængden! De fleste overdriver og bliver syg i hovedet, mens andre har styr på hvad de gør og tager det med fornuft! 

For er nemlig generelt fornuftig når man propper sig med det lort? 

Og så er jeg egentlig ligeglad med hvad mængde eller hvad forhold man tager dem under....Dem der tager det er næppe den første i køen til at modtage en POKAL for at være den mest fornuftige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Mami

Anonym skriver:

Anabolske steroider giver ikke store muskler uden træning. Det er slet ikke alle der tager dem som bliver agressiv, og mange får stadig børn på naturlig vis selv om de tager dem. 

Alle de bivirkninger som folk banker ned over hovedet på dem der gør det eller pårørende dertil, kommer helt an på hvilke man tager, og så mængden! De fleste overdriver og bliver syg i hovedet, mens andre har styr på hvad de gør og tager det med fornuft! 

Sådan er det også med cigaretter, bare man ryger en fornuftig mængde, så det ikke farligt 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym

Det ALDRIG fornuftigt at tage steroider! At tro man kan tage det fornuftigt, er at lyve for sig selv. Og siger nok også lidt om, at man ikke er den mest begavede. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym

Haha, hold nu op folk tager alt bogstaveligt �� 

nej jeg er sku også imod steroider, men det er utroligt, hver gang der er et problem, så er folk så dømmende og sætter vedkommende i en kasse næsten med det samme. 

Dårligt humør, kanyler og glas med et stof, årh ja, ingen tvivl så er det da steroider.. Det kunne lige så godt være alt muligt andet lort?? ����

Anmeld Citér

31. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

nej jeg er sku også imod steroider, men det er utroligt, hver gang der er et problem, så er folk så dømmende og sætter vedkommende i en kasse næsten med det samme. 

Dårligt humør, kanyler og glas med et stof, årh ja, ingen tvivl så er det da steroider.. Det kunne lige så godt være alt muligt andet lort?? ����

Helt enig og jo fuldstændig ligegyldigt hvad man stikker sig med, med mindre man er diabetiker og tager insulin, så er det meste i en sprøjte meget ufornuftigt....! 

Anmeld Citér

31. januar 2016

MinPrins

Anonym skriver:

Det er da ikk det der er pointen... pointen var det du skrev.. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

nielsen80

lineog4 skriver:

Helt enig og jo fuldstændig ligegyldigt hvad man stikker sig med, med mindre man er diabetiker og tager insulin, så er det meste i en sprøjte meget ufornuftigt....! 

Bare lige for at nuancere debatten lidt, så ER der faktisk tilfælde, hvor en mand bliver sat på hormonkur, som kræver man stikker sig, i den fantastiske verden af barnløshed. Det sker hvis denne har ubalance i overordnet hormondannelse, det er sjældent og ikke særlig brugt. Det sker, såvidt jeg har hørt, kun i det privat. Det er en ny behandling.

Det der gør mig sikker i denne sag, er, at den ovennævnte kur kun tager tre måneder. Hvorfor det jo ikke stemmer med hvad TS's mand har sagt.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Linkaa

Øv en træls situation du står i! 

Jeg havde bedt manden flytte et sted hen og tænke sig godt og grundigt om. For uanset hvad det er, så er det ikke sundt når det ikke er lægeordineret! 

Jeg havde ikke kunnet stole på ham igen, ikke før han sagde sandheden og sørgede for at stoppe ASAP! 

Desuden så er stoffer, anabolske steroider eller euforiserende stoffer, noget som ikke hører hjemme som far, kæreste og velfungerende menneske!

Har du fået tjekket stoffet?

Anmeld Citér

31. januar 2016

lineog4

nielsen80 skriver:

Bare lige for at nuancere debatten lidt, så ER der faktisk tilfælde, hvor en mand bliver sat på hormonkur, som kræver man stikker sig, i den fantastiske verden af barnløshed. Det sker hvis denne har ubalance i overordnet hormondannelse, det er sjældent og ikke særlig brugt. Det sker, såvidt jeg har hørt, kun i det privat. Det er en ny behandling.

Det der gør mig sikker i denne sag, er, at den ovennævnte kur kun tager tre måneder. Hvorfor det jo ikke stemmer med hvad TS's mand har sagt.

Selvsagt kan der flere legale grunde til at stikke sig med et præparat end blot diabetes. 

Men skulle det være grundet i fertilitetsbehandling så er jeg rimelig sikker på man stopper når kvinden er gravid, da mandens hormonbalance er fuldstændig irrelevant når ægget er befrugtet. Og det er rimeligt naivt at tro ens mand har tager et stof fordi han vil forøge sin fertilitet når man står med en nyfødt, enten er han ved at gøre en anden gravid eller også stikker han sig af en anden årsag en fertilitet 

Anmeld Citér

31. januar 2016

nielsen80

lineog4 skriver:

Selvsagt kan der flere legale grunde til at stikke sig med et præparat end blot diabetes. 

Men skulle det være grundet i fertilitetsbehandling så er jeg rimelig sikker på man stopper når kvinden er gravid, da mandens hormonbalance er fuldstændig irrelevant når ægget er befrugtet. Og det er rimeligt naivt at tro ens mand har tager et stof fordi han vil forøge sin fertilitet når man står med en nyfødt, enten er han ved at gøre en anden gravid eller også stikker han sig af en anden årsag en fertilitet 

Generelt bør man selvsagt ikke stikke sig med noget, med mindre det er i overensstemmelse med ens læge/fertilitetslæge m.m. Man stikker sig jo som kvinde med hormoner under behandling, men ville aldrig turde at gøre det med noget fra nettet, hvor doser og overvågning ikke sker i samarbejde med en læge.

Som jeg skriver tager den nævnte kur for mænd tre måneder, hvorfor det IKKE er det i dette tilfælde. Det var kun fordi, jeg læste en del indlæg, hvor man skrev man ikke som mand forbedre sædkvalitet ved at stikke sig eller lign. Så ville jeg lige informere om, der er faktisk tilfælde, hvor en hormonkur bliver ordineret.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.