Anonym skriver:
Hvad er det jeg har gjort!! Vi har snart været sammen i 10 år!!! Og han vil ikke mere nu! Vi har 2 børn sammen og jeg kan bare ikke være der ordentlig for dem fordi jeg er så ked af det. Jeg har ærlig talt lyst til at tage mit eget liv. Jeg kan ikke leve uden ham!! Jeg har kun ham!! Han har hjulpet mig med rigtig mange ting og hvis jeg mister ham ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre!! Jeg er så ensom!! Det er ikke værd at leve hvis han virkelig mener at vi ikke skal være sammen. Det er så synd for børnene, og jeg venter bare på at de kan komme i seng så jeg kan tude og tude!!! Jeg har virkelig ikke lyst til at leve mere.... Jeg har intet liv uden ham...
Hold kæft hvor er jeg gal og sur på mig selv over at det hele er min skyld!! Jeg har INGEN!!! Det smerter mig så meget det her.... Jeg spiser ikke noget....orker ikke at rydde op eller noget som helst... Jeg vil bare ligge her og tude og tude... Hvordan vinder jeg ham sig tilbage når hans tillid til mig er væk???
Jeg har læst lidt med på sidelinien.. For kan se du har fået mange råd og mulighed for at læsse af 
Men er du ok lige nu?
Jeg kan sagtens forstå hvor hårdt det er..
Og jeg må indrømme at jeg har til tider osse bare taget livet for givet og lavet fejl.
Jeg har været nedtrykt, ked af det, gal, ladt min negative dag gå ud over kæresten og haft en del selvmords tanker tidligere..
Men den dag idag kan jeg da undre mig over hvorfor min mand holdt fast.. Aldrig ham som har "truet" med at gå fra mig.. Langt fra.
Men vi holdt fast og fik snakket tingene igennem og sat at ROM ikke blev bygget på én dag, og vi begge nok skulle ændre nogle ting.
Er din kæreste/mand 110 % sikker på hans valg?
eller er muligheden for at få snakket det igennem der endnu?
Ligemeget hvad... Så vil du altid kunne klare dig!
Du har sikkert 2 dejlige børn (som du osse har en fremtid med, og som der vil støtte dig for altid)
Men faktisk er der osse andre der tænker på dig.. Tit kan man bare ikke se det
Lige nu ser det sikkert trist og sort ud.. Men man kommer hurtigt videre med en ny hverdag og nye veje. 
Op med humøret
Tænk positivt!