14 uger til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

LauraLW

maria-norby skriver:

Puuh, selvom julen er lige rundt om hjørnet så syns jeg stadig der er lang tid til jul..

Men gud hvor jeg dog glæder mig til at gå igennem Roskilde Gå gade og se julepyntet blive hængt op, juletrædet på torvet tændes, jule hygge med julemusik, julebag og konfekt.. mmmm..

Glæder mig SÅ meget..

Oh yes, også mig. - Det er forfærdeligt, men glæder mig til kulden, mandarinerne, hyggen, lysene, stemningen.. det hele. 

Suk, 14 uger er laaaaang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Diana...

maria-norby skriver:

lidt jule-billeder..

ALTSÅ hvor er du bar hyggelig 

Anmeld

23. september 2009

Mist

LauraLW skriver:

Oh yes, også mig. - Det er forfærdeligt, men glæder mig til kulden, mandarinerne, hyggen, lysene, stemningen.. det hele. 

Suk, 14 uger er laaaaang tid.

Ja jeg siger os SUUUUK, 14 uger.. det virker som en uendelighed.. Men alligevel ikke.. den faktisk kun lige rundt om hjørnet.

Faktisk nu jeg tæller efter så er der kun 13 uger til d. 24 dec. og 10 ½ uge til 1. december så det er jo lige rundt om hjørnet..

Jubiii

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=dBUlPpdSEzY

Så skal I satme få jul
Min sidste jul som "barn" og så skal jeg jo for fremtiden holde jul som MOAR
Planen er at Daniel og jeg i år skal holde jul for vores familier (herhjemme), da der pga. svigermekanikkens skilsmisse er lidt forvirring omkring julen.. Så vi inviterer alle og så kan de der har lyst komme

knus Caroline, som også glæder sig en DEL til jul og allerede kigger på julegaver til lillepigen

Det jo også super fornuftigt at gå i gang allerede nu - Så fordeler man jo udgifterne over flere måneder! og ja, sidste jul "alene" - det bliver mærkeligt, hehe.

Anmeld

23. september 2009

Mist

LauraLW skriver:

Det jo også super fornuftigt at gå i gang allerede nu - Så fordeler man jo udgifterne over flere måneder! og ja, sidste jul "alene" - det bliver mærkeligt, hehe.

Elsker den julekalender..  

Glæder mig til at sidde klistret til skærmen hver aften i hele december og se en god julekalender..

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det var godt nok sødt af dig! Og dejligt du ikke skal side alene.

Ja, det er dejligt at have alle dem om mig....og deres far er jo lige så vigtig som jeg den dag, så han er inviteret.
knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.