14 uger til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Mist

AnneKH skriver:

He he.... der fik du så også lige mig i julestemning!  
Kan se, at vi har samme terminsdag.. så vi har EKSTRA god grund til at glæde os til julen i år...

tror i øvrigt du mener, at du glæder dig til at vralte igennem Roskildes gågader og kigge på julepynt... Ti hi! Vi er i 37. uge, når de tænder julepyntet! 

/Anne 26+4

ja vralte er vist et godt ord og bruge. LOL.. I Roskilde, tænder de juletræet på torvet den sidste hverdag i november mener jeg det er. Så det er jo lige som ikke særlig længe..

Og mange steder begynder de jo allerede deres jule udsalg i oktober.. vildt tidligt. men det gør nu ikke mig noget, så kan man da se at julen nærmer sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Mira0911

Glæder mig ikke...

Anmeld

23. september 2009

AnneKH

For min skyld må de gerne begynde med juleriet allerede i slutningen af oktober i år, for jeg ELSKER også at gå og nyde stemningen og lysene... iiih, det er så hyggeligt! 
Men er jo altså ikke sikkert man er frisk til de helt store strøgture så tæt på jul i år, så faktisk kunne de godt starte allerede efter efterårsferien!! Uuuhm... kandiserede æbler, brændte mandler, duften af gran....

Kommer helt i julestemning.. gad vide, om man kan se julekalender på sputnik!!?

Anmeld

23. september 2009

ann-kristina

Hej
Ja jeg elsker også bare jul og for min skylde måtte de også godt begynde i oktober med julepynt osv (og det gør de vel egentlig også). Men jeg tror der går lidt inden jeg kommer  i julestemning i år. Har i fredags fået at vide at jeg har "vundet" julevagten i år. Vi måtte trække lod, for der var ingen der ville. Så jeg skal møde kl 9 juleaften om morgenen og har så fri næste dag kl 10. Det er bare ØV ØV, nar man har to små børn. Har så til gengæld fri resten af julen, så det er jo så et lille plaster på såret.
Tror vi holder lidt jul den 23 og så tager resten af familien til farmor og farfar den 24.

Anmeld

23. september 2009

Mist

Dutte84 skriver:

Glæder mig ikke...

Må man spørge hvorfor du ikke glæder dig til Jul???

Anmeld

23. september 2009

Mist

AnneKH skriver:

For min skyld må de gerne begynde med juleriet allerede i slutningen af oktober i år, for jeg ELSKER også at gå og nyde stemningen og lysene... iiih, det er så hyggeligt! 
Men er jo altså ikke sikkert man er frisk til de helt store strøgture så tæt på jul i år, så faktisk kunne de godt starte allerede efter efterårsferien!! Uuuhm... kandiserede æbler, brændte mandler, duften af gran....

Kommer helt i julestemning.. gad vide, om man kan se julekalender på sputnik!!?

Godt spørgsmål.. Jeg købte sidste år Nissebanden i Grønland, elsker den julekalender..  

Men den har mine piger hos deres far, så skal nok ud og invistere i en mere her til, og pyrus er min ældste datter os vild med. Så der er da lidt og bruge penge på til den tid. Men gud jeg glæder mig til jul..

Jul Jul Jul Jul,

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

maria-norby skriver:

Må man spørge hvorfor du ikke glæder dig til Jul???

Jeg har ikke haft en Jul uden end masse ballade som gik udover hele min bio familie...
En far der kun tænkte på øl og ikke at købe Julegaver til sine børn...

Anmeld

23. september 2009

Mist

Dutte84 skriver:

Jeg har ikke haft en Jul uden end masse ballade som gik udover hele min bio familie...
En far der kun tænkte på øl og ikke at købe Julegaver til sine børn...

Ej øv.. Det er jeg ked af og høre. Ja så kan jeg godt se det ikke er sjovt og holde jul..

Sender en stor ..

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

maria-norby skriver:

Ej øv.. Det er jeg ked af og høre. Ja så kan jeg godt se det ikke er sjovt og holde jul..

Sender en stor ..

Det var da han levede... Nu kæmper jeg hvert år for at få en god jul...

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg glæder mig bare over jeg ikke skal sidde helt alene juleaften igen...det var godt nok lidt en mærkelig fornemmelse og første gang jeg ikke var sammen med mine børn denne dag...
Men i år er de med mig...og mine forældre er også hjemme...og så har jeg også inviteret min x, så han ikke skal sidde selv uden børn..
Knus..

Det var godt nok sødt af dig! Og dejligt du ikke skal side alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.