14 uger til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Mist

Puuh, selvom julen er lige rundt om hjørnet så syns jeg stadig der er lang tid til jul..

Men gud hvor jeg dog glæder mig til at gå igennem Roskilde Gå gade og se julepyntet blive hængt op, juletrædet på torvet tændes, jule hygge med julemusik, julebag og konfekt.. mmmm..

Glæder mig SÅ meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Harfeletten

maria-norby skriver:

Puuh, selvom julen er lige rundt om hjørnet så syns jeg stadig der er lang tid til jul..

Men gud hvor jeg dog glæder mig til at gå igennem Roskilde Gå gade og se julepyntet blive hængt op, juletrædet på torvet tændes, jule hygge med julemusik, julebag og konfekt.. mmmm..

Glæder mig SÅ meget..

Shh , nu får jeg stress

Har snakket med en kammerat om at tage en weekend til London og købe julegaver - DET glæder jeg mig til

Anmeld

23. september 2009

Mist

Harfeletten skriver:

Shh , nu får jeg stress

Har snakket med en kammerat om at tage en weekend til London og købe julegaver - DET glæder jeg mig til

Lyder lækkert.. Men det var da os et stykke og tage for at handle julegaver..  men lyder hyggeligt..

Anmeld

23. september 2009

Harfeletten

maria-norby skriver:

Lyder lækkert.. Men det var da os et stykke og tage for at handle julegaver..  men lyder hyggeligt..

Ja, men det er fordi min kammerat snakkede om at det var VILDT billigt, at komme derover, og sådan, og så har han noget familie vi kan bo ved ..
Håber det bliver til noget, men ved det ikke endnu

Anmeld

23. september 2009

Dictes mor

Åh jeg glæder mig bare allerede så meget til jul og det er jo alt for tidligt. Det begyndte i mandags, da de fortalte at DR ville vise Jul i Gammelby og Jul på slottet på den nye børnekanal, og så valgte de at spille intromelodien til jul i gammelby, siden har jeg gået og længtes efter jul!

Anmeld

23. september 2009

Mist

Majastina skriver:

Åh jeg glæder mig bare allerede så meget til jul og det er jo alt for tidligt. Det begyndte i mandags, da de fortalte at DR ville vise Jul i Gammelby og Jul på slottet på den nye børnekanal, og så valgte de at spille intromelodien til jul i gammelby, siden har jeg gået og længtes efter jul!

Syns godt nok de er tidlig ude med julekalender.. Men åhh, det er jo nogle dejlige julekaldere, var vild med jul på slottet da jeg var barn.. Jamen det er jo bare super dejligt..

Men det er ikke bare det at der kommer noget godt i julekalderen men at i alle vinduer er der julepynt, og duften af jul over alt. Hygge med familien og venner.. Det er jo bare vidunderligt..

Også skal jeg ellers bare af med den her tykke mave jeg render rundt med, som gerne skulle blive mindre i midten af december. hvis alt går vel. Skulle gerne have en lille pige inden jule aften, så der kan være plads til julemaden.

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Jeg glæder mig bare over jeg ikke skal sidde helt alene juleaften igen...det var godt nok lidt en mærkelig fornemmelse og første gang jeg ikke var sammen med mine børn denne dag...
Men i år er de med mig...og mine forældre er også hjemme...og så har jeg også inviteret min x, så han ikke skal sidde selv uden børn..
Knus..

Anmeld

23. september 2009

Mist

Eva skriver:

Jeg glæder mig bare over jeg ikke skal sidde helt alene juleaften igen...det var godt nok lidt en mærkelig fornemmelse og første gang jeg ikke var sammen med mine børn denne dag...
Men i år er de med mig...og mine forældre er også hjemme...og så har jeg også inviteret min x, så han ikke skal sidde selv uden børn..
Knus..

Skal os have mine 2 dejlige piger juleaften hjemme hos mine forældre.. Uhh det blir så hyggeligt.. Især hvis lillesøster os når og komme til verden.. Så kan man ikke forlange en bedre JUL...

Anmeld

23. september 2009

Mist

Lige før man får lyst til at finde julemusikken frem og høre det... Jul Jul kom nu.. Vil ha jul og hygge.

Anmeld

23. september 2009

AnneKH

maria-norby skriver:

Glæder mig SÅ meget..

He he.... der fik du så også lige mig i julestemning!  
Kan se, at vi har samme terminsdag.. så vi har EKSTRA god grund til at glæde os til julen i år...

tror i øvrigt du mener, at du glæder dig til at vralte igennem Roskildes gågader og kigge på julepynt... Ti hi! Vi er i 37. uge, når de tænder julepyntet! 

/Anne 26+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.