blir bare nød til at sige noget til den kommentar..
1. Jeg kan ikke se hvad kommunen har med at gøre eller kan gøre ved du 1 enkelt gang eller 2 går i byen.. Kan ikke se hvad forskellen er på om det evt. var kæresten der så efter din søn eller dine forældre..
2. Som du selv siger. Hun kan ikke udtale sig om noget hun ikke kender til. Alle mennesker skal da ha lov og more sig ude/hjemme om man har 1 eller 10 børn..
Syns godt nok det er en latterlig kommentar hun er kommet med og forstår så godt du er blevet gal og tosset. Det ville jeg os være blevet hvis jeg havde fået stukket den i hoved..
Men som jeg læste måske er det fordi hun er jaloux over det er dig der er mor til din søn og ikke hende.. (hvilke er heldigt) for så kunne hun jo heller ikke tillade sig og fjante rundt i byen som hun jo tydeligt mener du ikke sku gøre..
Men fordi du tager i byen eller sover længe en søndag morgen gør dig bestemt IKKE til en dårlig mor, så hun skal bare klappe næbet i og blande sig uden om dig og DIN søn.
Syns det er super dejlig aftale du har med dine forældre os så de får lidt ud af deres barnebarn.
Stort

her fra
Anmeld