Jeg er så gal !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Bondepigen

Sikke en sæk. Hendes gode ven (dit barns far) tager jo slet intet ansvar. Du TAGER jo lige netop ansvar, når du husker at få lidt "luft" indimellem, for at du kan fungere!!! Hun er da bare et uvidende fjols, lad være at spilde flere tanker på hende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

I fredags var jeg i byen med nogle piger, mens min søn hyggede sig hos sin mormor og morfar.
Jeg vælger at stikke forbi det diskotek jeg arbejdede på førhen, og som min søns far arbejder på. (Han har valgt ikke at have noget med sin søn at gøre), Eftersom det ikke er MIG der har et problem i denne sag, tænker jeg at det kan der vel ikke ske noget ved..

Det går også rigtig godt til at starte med, går pænt udenom min søns far, og det generer mig egentlig ikke at være i rum med ham - Havde troet det ville være træls, men det var sgu fint

Da jeg så er ude og ryge, kommer en af mine tidligere kollegaer, fra diskoteket hen, (min søn fars, bedste veninde) og siger denne sætning
"Ja, man kan rigtig se hvor stort et ansvar du tager for din søn - Måske kommunen skulle vide at du sådan render i byen?"
Jeg blev så gal, så jeg råbte efter hende at hun kunne jo selv prøve at stå i rollen som enlig mor, før hun udtalte sig om noget som helst.

Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan tillade sig at udtale sig, når hun ikke ANER en skid om noget som helst !!
- Jeg har en aftale med mine forældre om at han er hos dem, en overnatning, hver 3. weekend, for at jeg kan få lidt "luft" og få gjort hvad jeg nu har lyst til - Gå i byen, sove, vaske, you name it. En aftale jeg er meget glad for at have.
Og hvorfor udtaler hun sig om det, når hun støtter den mand, der netop FRALÆGGER sig ALT ansvar ?!

Måtte bare lige af med det -

Håber I alle får en god dag.

Synes at du er sej og alle har sgu brug for et pusterum, så jeg håber at du får nogle fede alenetimer fremover, hvad enten det er byturer, hygge på sofaen eller fræk uforpligtende sex

deres indstilling til livet, siger nemlig lige præcis hvordan DE er, IKKE hvordan du er

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tro ikke du sådan narrer mig med et anonymt indlæg

Sådan en idiot søde! Du er en skide god mor til din fantastiske dreng og som de andre også siger så viser du jo netop ansvar ved at lade ham knytte sig til andre og give dig selv plads til at blive en ENDNU bedre mor til ham!
Men du vidste jo godt at du ville få en kommentar på et tidspunkt! Han er jo ikke et større menneske end at han SKAL opføre sig på den måde - og få andre med på vognen! Glem dem... og nyd lillemanden og din super gode aftale med mormor og morfar!

knuser herfra (du ved hvor jeg er)

Anmeld

23. september 2009

¤Lou¤

Lyt ikke til hende.. Hun er tåbelig og ved tydeligvis ikke hvad hun taler om... Hvis kommunen skulle fjerne børn fordi forældrene engang imellem gik i byen, ja så havde ingen lov til at have sine børn og kommunen kunne ikke bestille andet...

Hold humøret oppe, og lad dig ikke påvirke af sådan en tåbe...

Du gør et stort stykke arbejde som enlig mor, da du skal formå både at være mor og "far"...  Har selv stået i din situation, så  til dig.. Ved hvad det indebærer...

Anmeld

23. september 2009

Mist

blir bare nød til at sige noget  til den kommentar..

1. Jeg kan ikke se hvad kommunen har med at gøre eller kan gøre ved du 1 enkelt gang eller 2 går i byen.. Kan ikke se hvad forskellen er på om det evt. var kæresten der så efter din søn eller dine forældre..

2. Som du selv siger. Hun kan ikke udtale sig om noget hun ikke kender til. Alle mennesker skal da ha lov og more sig ude/hjemme om man har 1 eller 10 børn..

Syns godt nok det er en latterlig kommentar hun er kommet med og forstår så godt du er blevet gal og tosset. Det ville jeg os være blevet hvis jeg havde fået stukket den i hoved..

Men som jeg læste måske er det fordi hun er jaloux over det er dig der er mor til din søn og ikke hende.. (hvilke er heldigt) for så kunne hun jo heller ikke tillade sig og fjante rundt i byen som hun jo tydeligt mener du ikke sku gøre..

Men fordi du tager i byen eller sover længe en søndag morgen gør dig bestemt IKKE til en dårlig mor, så hun skal bare klappe næbet i og blande sig uden om dig og DIN søn.

Syns det er super dejlig aftale du har med dine forældre os så de får lidt ud af deres barnebarn.

Stort her fra

Anmeld

23. september 2009

FrkC

bondepigen skriver:

Sikke en sæk. Hendes gode ven (dit barns far) tager jo slet intet ansvar. Du TAGER jo lige netop ansvar, når du husker at få lidt "luft" indimellem, for at du kan fungere!!! Hun er da bare et uvidende fjols, lad være at spilde flere tanker på hende!!!

Enig

Anmeld

23. september 2009

missKat

Hold nu kæft en flabet og uintelligens kommentar!!
Kan så udemærket forstå du bliver både rasende og såret over det!

Men som Eva siger så fortæller det intet om dig, men en masse om hende!

Et stort klem til dig
Karina

Anmeld

23. september 2009

malou

Et eneste ord : MØGSÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

23. september 2009

sarahb

HOLD KÆFT EN SLIDT MØG KÆLLING!!!!

Sikke en møg nar... er SÅ sur på dine vegne!!!

Anmeld

23. september 2009

Iliasmor

Et eneste ord : MØGSÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og
HOLD KÆFT EN SLIDT MØG KÆLLING!!!!

Sikke en møg nar... er SÅ sur på dine vegne!!!

fuldstændig enig med d overstående...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.