Jeg er så gal !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. september 2009

Anonym trådstarter

I fredags var jeg i byen med nogle piger, mens min søn hyggede sig hos sin mormor og morfar.
Jeg vælger at stikke forbi det diskotek jeg arbejdede på førhen, og som min søns far arbejder på. (Han har valgt ikke at have noget med sin søn at gøre), Eftersom det ikke er MIG der har et problem i denne sag, tænker jeg at det kan der vel ikke ske noget ved..

Det går også rigtig godt til at starte med, går pænt udenom min søns far, og det generer mig egentlig ikke at være i rum med ham - Havde troet det ville være træls, men det var sgu fint

Da jeg så er ude og ryge, kommer en af mine tidligere kollegaer, fra diskoteket hen, (min søn fars, bedste veninde) og siger denne sætning
"Ja, man kan rigtig se hvor stort et ansvar du tager for din søn - Måske kommunen skulle vide at du sådan render i byen?"
Jeg blev så gal, så jeg råbte efter hende at hun kunne jo selv prøve at stå i rollen som enlig mor, før hun udtalte sig om noget som helst.

Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan tillade sig at udtale sig, når hun ikke ANER en skid om noget som helst !!
- Jeg har en aftale med mine forældre om at han er hos dem, en overnatning, hver 3. weekend, for at jeg kan få lidt "luft" og få gjort hvad jeg nu har lyst til - Gå i byen, sove, vaske, you name it. En aftale jeg er meget glad for at have.
Og hvorfor udtaler hun sig om det, når hun støtter den mand, der netop FRALÆGGER sig ALT ansvar ?!

Måtte bare lige af med det -

Håber I alle får en god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

FrkT

Sådan en kælling, og det mener jeg virkelig!

Hun skal sq da overhovedet ikke blande sig i hvad du gør eller ikke gør i forhold til din søn. Hvad bilder hun sig dog ind??

Hun er fandme en sær sur citron... GODT du ikke skal trækkes med hende til hverdag.

Desuden synes jeg det er en rigtig fin aftale du har med dine forældre, og hvis du slet ikke får lidt pusterum fra din søn, så kan du sikkert heller ikke være den mor han fortjener, så jeg synes absolut kun det er positivt. Og en overnatning hver tredje uge, hvor du er barnefri, det er fandme heller ikke meget. Så hun kan vist bare holde sine højrøvede kommentarer for sig selv!

Lad dig endelig ikke gå på af hende - hun er sikkert bare misundelig over at du er mor!

Thilde

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Hej...

Den sætning fortæller INTET om dig, kun om hende der sagde den og din x.

Knus til dig...

Anmeld

23. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Hvor er hendes hjerne og sunde fornuft henne?!?!?!?!
Det viser kun hvor latterlige de 2 "mennesker" er!

At du sender din sin hjem til dine forældre til 1 overnatning hver 3. weekend, gør at du kun kan blive en bedre mor. Du giver nemlig din søn samvær og mulighed for et nært forhold til andre mennesker end dig!

Jeg er selv enlig mor, og ved sgu da godt det kan være svært.

Anmeld

23. september 2009

saxa

Lyder som en super god aftale du har med dine forældre...!
Det har selv   ikke-enlige mødre også brug for en gang imellem 
Mht. den kommentar du fik dig der, vil jeg bare lige sige - Hun er da ikke en skid værd.. Og giver de andre FULDSTÆNDIG RET i hva de siger...!!!

Anmeld

23. september 2009

Mormilla

Hun skal da bare blande sig uden om!!!
Synes at det er en super aftale du har med din mor og far! Man har brug for at bruge lidt tid på sig selv engang i mellem!!!

Anmeld

23. september 2009

M&F&C

FrkT skriver:

Sådan en kælling, og det mener jeg virkelig!

Hun skal sq da overhovedet ikke blande sig i hvad du gør eller ikke gør i forhold til din søn. Hvad bilder hun sig dog ind??

Hun er fandme en sær sur citron... GODT du ikke skal trækkes med hende til hverdag.

Desuden synes jeg det er en rigtig fin aftale du har med dine forældre, og hvis du slet ikke får lidt pusterum fra din søn, så kan du sikkert heller ikke være den mor han fortjener, så jeg synes absolut kun det er positivt. Og en overnatning hver tredje uge, hvor du er barnefri, det er fandme heller ikke meget. Så hun kan vist bare holde sine højrøvede kommentarer for sig selv!

Lad dig endelig ikke gå på af hende - hun er sikkert bare misundelig over at du er mor!

Thilde

ENIG 

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

I fredags var jeg i byen med nogle piger, mens min søn hyggede sig hos sin mormor og morfar.
Jeg vælger at stikke forbi det diskotek jeg arbejdede på førhen, og som min søns far arbejder på. (Han har valgt ikke at have noget med sin søn at gøre), Eftersom det ikke er MIG der har et problem i denne sag, tænker jeg at det kan der vel ikke ske noget ved..

Det går også rigtig godt til at starte med, går pænt udenom min søns far, og det generer mig egentlig ikke at være i rum med ham - Havde troet det ville være træls, men det var sgu fint

Da jeg så er ude og ryge, kommer en af mine tidligere kollegaer, fra diskoteket hen, (min søn fars, bedste veninde) og siger denne sætning
"Ja, man kan rigtig se hvor stort et ansvar du tager for din søn - Måske kommunen skulle vide at du sådan render i byen?"
Jeg blev så gal, så jeg råbte efter hende at hun kunne jo selv prøve at stå i rollen som enlig mor, før hun udtalte sig om noget som helst.

Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan tillade sig at udtale sig, når hun ikke ANER en skid om noget som helst !!
- Jeg har en aftale med mine forældre om at han er hos dem, en overnatning, hver 3. weekend, for at jeg kan få lidt "luft" og få gjort hvad jeg nu har lyst til - Gå i byen, sove, vaske, you name it. En aftale jeg er meget glad for at have.
Og hvorfor udtaler hun sig om det, når hun støtter den mand, der netop FRALÆGGER sig ALT ansvar ?!

Måtte bare lige af med det -

Håber I alle får en god dag.

Jeg forstår dig udmærket... Man kan bare ikke tillade sig at komme med sådan en bemærkning...

Hvad har du i tankerne, hvis du skulle ske og støde på hende igen?

Anmeld

23. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Jeg forstår dig udmærket... Man kan bare ikke tillade sig at komme med sådan en bemærkning...

Hvad har du i tankerne, hvis du skulle ske og støde på hende igen?

Hvad jeg så vil gøre ? Det har jeg egentlig ikke lige tænkt over ..
Måske bare sende et flabet smil, eller sådan noget .. Jeg ved det faktisk ikke ? :s

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Hvad jeg så vil gøre ? Det har jeg egentlig ikke lige tænkt over ..
Måske bare sende et flabet smil, eller sådan noget .. Jeg ved det faktisk ikke ? :s

Noget underligt noget af hende at sige til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.