I fredags var jeg i byen med nogle piger, mens min søn hyggede sig hos sin mormor og morfar.
Jeg vælger at stikke forbi det diskotek jeg arbejdede på førhen, og som min søns far arbejder på. (Han har valgt ikke at have noget med sin søn at gøre), Eftersom det ikke er MIG der har et problem i denne sag, tænker jeg at det kan der vel ikke ske noget ved..
Det går også rigtig godt til at starte med, går pænt udenom min søns far, og det generer mig egentlig ikke at være i rum med ham - Havde troet det ville være træls, men det var sgu fint

Da jeg så er ude og ryge, kommer en af mine tidligere kollegaer, fra diskoteket hen, (min søn fars, bedste veninde) og siger denne sætning
"Ja, man kan rigtig se hvor stort et ansvar du tager for din søn - Måske kommunen skulle vide at du sådan render i byen?"
Jeg blev så gal, så jeg råbte efter hende at hun kunne jo selv prøve at stå i rollen som enlig mor, før hun udtalte sig om noget som helst.
Jeg forstår bare ikke hvordan hun kan tillade sig at udtale sig, når hun ikke ANER en skid om noget som helst !!
- Jeg har en aftale med mine forældre om at han er hos dem, en overnatning, hver 3. weekend, for at jeg kan få lidt "luft" og få gjort hvad jeg nu har lyst til - Gå i byen, sove, vaske, you name it. En aftale jeg er meget glad for at have.
Og hvorfor udtaler hun sig om det, når hun støtter den mand, der netop FRALÆGGER sig ALT ansvar ?!
Måtte bare lige af med det -
Håber I alle får en god dag.