:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uh, jeg har prøvet at have en bolleven, da jeg lige var kommet ud af et forhold og lille pigen var en 2,5 år ca.. 
Jeg ville overhovedet ikke noget fast, men gad heller ikke at gå længe uden sex eller at være sammen med alle mulige forskellige.
Vi var bollevenner i et halvt års tid, men han fik vidst lidt følelser i klemme :/ Hele hans famile vidste om mig osv. Hvor kun min søster vidste om ham.

Men det var virkelig sjovt så længe det varede! Vi var sammen ''fast'' hveranden weekend og så indimellem nogle andre dage.
Vi snakkede om andre kvinder og mænd vi syntes var interesante osv. og havde det virkelig sjovt sammen.

Det eneste ærgelige ved det var, at jeg blev nødt til at droppe ham da jeg mødte min nuværende kæreste :/ 
Så det var lidt synd for ham, da jeg jo havde sagt at vi ikke kunne blive til noget, da jeg ikke var parat til et forhold ..

Vi mødtes her ikke for længe siden, men jeg tror ikke at det bliver til noget alligevel. Han har virket så tiltrækkende på billeder, men i virkeligheden var det bare noget helt andet :/ så det var lidt øv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har sex med en, har fra start sagt til ham at jeg ikke gad noget med følelser af personlige årsager, og det var han med på. Men fuck haha vi har begge ret svært ved ikke at savne hinanden og sms hele tiden, vi ses kun ca en dag om ugen (jeg har børn så har ikke tid oftere) og så har vi skøn sex, fletter fingre, laver mad og går ture, ser film og putter når vi endelig ses. Der er ved at komme lidt følelser selv om der ikke skal! Han er sgu alt for ung mentalt til mig  men damn han er pivfræk. 

Uha det lyder som mig og min bolleven - udover han rent faktisk ér for ung! Men damn han er dejlig og vi hygger os og følelserne er ved at blive lidt for svære at styre og skjule 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi mødtes her ikke for længe siden, men jeg tror ikke at det bliver til noget alligevel. Han har virket så tiltrækkende på billeder, men i virkeligheden var det bare noget helt andet :/ så det var lidt øv. 

Nå okey.. Synes ellers at det plejer at være omvendt med mænd, at de ser tiltrækkende ud i virkeligheden men ikke på billeder

Men så er det jo bare at finde en ny en, der er jo mange tiltrækkende fyre der sikkert mangler en bolleven 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym

Min 'ungdoms'kæreste, er faktisk min bolleven  

Vi var kærester i sammenlagt 4 år, on/off fra jeg var 16 til jeg var 20/21. 

Vi havde nogle virkelig dejlige år sammen, fuld af gode oplevelser, glæde, latter, sex og den der unge og fuldstændig altopslugende, dybfølte kærlighed til hinanden. Han var min første store forelskelse.

Som tiden er gået er vores liv drejet i hver sin retning, og idag bor vi langt fra hinanden. Men vi har altid været gode til det der med sex sammen, og der er stadig en meget stærk kemi imellem os, selv nu 6 år efter. 

Siden vi gik endeligt fra hinanden, har jeg været i et par forhold, men hver eneste gang vi har været single på samme tid, har vi tilbragt tid sammen igen, haft fantastisk sex, og grint og bare haft det skidesjovt. 

Sidst jeg kom ud af et langvarigt forhold var i sommeren 2014, og jeg tog kontakt til ham. Vi havde nogle skønne måneder den sommer  Vi har en indforstået enighed om, at vi aldrig finder sammen igen som kærester, men vi har en virkelig unik tiltrækning til hinanden. Det er rigtig svært at forklare 

Det kan altså godt lade sig gøre at kontrollere sine følelser til en bolleven, også selvom der engang har været store følelser involveret.

Idag er jeg i et vidunderligt forhold med en mand jeg elsker utrolig højt, så jeg har ikke kontakt til ham nu. Men skulle det ske at jeg igen en dag bliver single, vil jeg helt sikkert tage kontakt til ham igen, for at høre hvad hans status er, og evt. ses med ham igen 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Uha det lyder som mig og min bolleven - udover han rent faktisk ér for ung! Men damn han er dejlig og vi hygger os og følelserne er ved at blive lidt for svære at styre og skjule 

Haha det skønt ik  min han er kun et par mdr yngre, men han vil ha barn og det helt store bryllup og ja der har jeg været med en anden allerede og jeg skal ikk have flere børn, så vi passer ikke sammen. Men han er bare skøn, åh Gud altså 

Anmeld Citér

5. februar 2016

kristina90

Anonym skriver:

Nu har jeg været single lidt over 2 år, der er den her mand som vil være bollevenner. Er der nogle af jer der har lyst til at dele jeres oplevelser med jeres bolleven. Her tænker jeg ikke på detaljer men bare generelt? Fik i følelser for hinanden og sådan  

Skal jeg bare springe ud i det?

Ved godt det er urelavant tråd. Men er bare nysgerrig  

Min kæreste og jeg startede ud som bolle emner og var vi i nogle måneder og endte så med og få følelser i klemme, vi har været sammen i to et halvt år nu og er stadig lige så smask hamrende forelsket x) 

Vi havde kun regel om at vi ikke var sammen med andre end hinanden og at det kunne stoppes når som helst og vi sku sige til hvis der kom følelser...  

Så hvis du kan klare det med at du er sammen med ham men godt kan kontrollere det med at i ikke er kærester eller noget synes jeg du bare skal springe ud i det !

Dog husk og have dig selv og dit hjerte med og sige stop mens legen stadig er god !

Anmeld Citér

5. februar 2016

Kay

Inden jeg mødte min mand havde jeg en "hygge ven" vi matchede super godt hvad angik se og film smag og andet hygge men der ud over var vi slet slet ikke kærestemateriale for hinanden 

Vi havde fantastisk se og hyggede os tit sammen faktisk mindst en gang om ugen sås vi, men vi var enige om at der ingnen følelser var han var faktisk pisse iriterende at Være sammen med længere tid end et par timer  

Så da jeg mødte min mand sagde vi pænt farvel og jeg har faktisk ikke mødt ham siden 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

kristina90 skriver:

Min kæreste og jeg startede ud som bolle emner og var vi i nogle måneder og endte så med og få følelser i klemme, vi har været sammen i to et halvt år nu og er stadig lige så smask hamrende forelsket x) 

Vi havde kun regel om at vi ikke var sammen med andre end hinanden og at det kunne stoppes når som helst og vi sku sige til hvis der kom følelser...  

Så hvis du kan klare det med at du er sammen med ham men godt kan kontrollere det med at i ikke er kærester eller noget synes jeg du bare skal springe ud i det !

Dog husk og have dig selv og dit hjerte med og sige stop mens legen stadig er god !

Jeg tror ikke at det bliver med ham her, vi mødtes i sidste uge, syntes ikke at han var den samme som på billederne.  

Anmeld Citér

5. februar 2016

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg tror ikke at det bliver med ham her, vi mødtes i sidste uge, syntes ikke at han var den samme som på billederne.  

Det er det dumme ved at være fotogen- man er ikk altid lige så lækker i andres øjne i virkeligheden 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er det dumme ved at være fotogen- man er ikk altid lige så lækker i andres øjne i virkeligheden 

Haha nej pisse irriterende. Han så såå godt ud på billederne, men noget helt andet i virkeligheden ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.