:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.931 visninger
29 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Nu har jeg været single lidt over 2 år, der er den her mand som vil være bollevenner. Er der nogle af jer der har lyst til at dele jeres oplevelser med jeres bolleven. Her tænker jeg ikke på detaljer men bare generelt? Fik i følelser for hinanden og sådan  

Skal jeg bare springe ud i det?

Ved godt det er urelavant tråd. Men er bare nysgerrig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg været single lidt over 2 år, der er den her mand som vil være bollevenner. Er der nogle af jer der har lyst til at dele jeres oplevelser med jeres bolleven. Her tænker jeg ikke på detaljer men bare generelt? Fik i følelser for hinanden og sådan  

Altså for 1,5 år siden var jeg lige blevet single og stod selv med min søn på 2,5 år og ville absolut intet fast - mødte en mand som havde det på præcis samme måde  

Nu bor vi sammen og venter vores første fælles barn og jeg har aldrig været mere lykkelig  

Der var ingen af os der ville det i starten og vi forsøgte virkelig at undgå at der skulle være mere i det, men helt ærligt, så var vi bare meant to be og jeg ville aldrig kunne undvære ham. Så altså lige i vores tilfælde lykkedes det ikke rigtigt bare at være "bollevenner" 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har selv haft en on/off bolleven da jeg var single.. 

Jeg var ikke interesseret i et forhold og det samme var han heller ikke.

Vi boede på hver sin Ø, og det gav et sus i maven hver gang jeg skulle besøge ham eller omvendt 

Det var en sjov og spændende tid da vi ikke var forpligtet til noget mellem os.. Men bare sex og hinandens selskab. 

Men den dag idag lever vi begge i et fast forhold med børn og skriver sammen i ny og næ (intet flirt eller snak om dengang vi lavede noget!!) men ren og skær venskab. (Kendt hinanden i 15 år og bolleven i 1 år).  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså for 1,5 år siden var jeg lige blevet single og stod selv med min søn på 2,5 år og ville absolut intet fast - mødte en mand som havde det på præcis samme måde  

Nu bor vi sammen og venter vores første fælles barn og jeg har aldrig været mere lykkelig  

Der var ingen af os der ville det i starten og vi forsøgte virkelig at undgå at der skulle være mere i det, men helt ærligt, så var vi bare meant to be og jeg ville aldrig kunne undvære ham. Så altså lige i vores tilfælde lykkedes det ikke rigtigt bare at være "bollevenner" 

Jeg søger nemlig heller ikke noget fast, jeg nyder mit liv med mine børn. Kunne bare være rart at have nogle hyggelige aftner engang imellem  

har i slet ikke været bollevenner, så i blev kærester med det samme?

fed historie, tillykke med graviditet. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har selv haft en on/off bolleven da jeg var single.. 

Jeg var ikke interesseret i et forhold og det samme var han heller ikke.

Vi boede på hver sin Ø, og det gav et sus i maven hver gang jeg skulle besøge ham eller omvendt 

Det var en sjov og spændende tid da vi ikke var forpligtet til noget mellem os.. Men bare sex og hinandens selskab. 

Men den dag idag lever vi begge i et fast forhold med børn og skriver sammen i ny og næ (intet flirt eller snak om dengang vi lavede noget!!) men ren og skær venskab. (Kendt hinanden i 15 år og bolleven i 1 år).  

Det fungerede fint uden at have følelser i klemme?

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det fungerede fint uden at have følelser i klemme?

Ja.. 

Vi kunne sagtens snakke om andre fyre/kvinder med hinanden  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja.. 

Vi kunne sagtens snakke om andre fyre/kvinder med hinanden  

Hvor godt

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym

Uha altså alle dem jeg kender der har haft bollevenner hvor begge partner var indforstået med at der absolut ikke skulle være følelser, er enten endt med at den ene part fik følelser eller endt som par. Det er inklusiv mig selv. Så denne her mand i et par år. Vi var venner i forvejen og var begge enige om at det bare var sjov og ballade. Nu har vi 2 børn og har været sammen i 7 år 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uha altså alle dem jeg kender der har haft bollevenner hvor begge partner var indforstået med at der absolut ikke skulle være følelser, er enten endt med at den ene part fik følelser eller endt som par. Det er inklusiv mig selv. Så denne her mand i et par år. Vi var venner i forvejen og var begge enige om at det bare var sjov og ballade. Nu har vi 2 børn og har været sammen i 7 år 

Så er det måske ikke det der skal til nå man ikke vil have et forhold, men et eller andet sted kan jeg også godt forstår at der dukker følelser op. Vi er nemlig begge to indforstået at vi ikke vil have et forhold. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym

Jeg har sex med en, har fra start sagt til ham at jeg ikke gad noget med følelser af personlige årsager, og det var han med på. Men fuck haha vi har begge ret svært ved ikke at savne hinanden og sms hele tiden, vi ses kun ca en dag om ugen (jeg har børn så har ikke tid oftere) og så har vi skøn sex, fletter fingre, laver mad og går ture, ser film og putter når vi endelig ses. Der er ved at komme lidt følelser selv om der ikke skal! Han er sgu alt for ung mentalt til mig  men damn han er pivfræk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.