:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2016

Anonym

Jeg har haft det, og det endte i noget virkelig rod... 

Det endte med jeg fik følelser for ham, og han ville ikke.. 

Senere viste det sig, at han også havde følelser for mig, og har flere gange prøvet at ville have et forhold med mig, men jeg var kommet videre. 

Jeg tror virkelig, at man skal snakke sammen om hvad det er man vil... Vi havde nemlig ikke gjort det udover at vi snakkede om vi ville Have sex. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Anonym

Jeg havde en bolleven eller lign. for 7 år siden. Vi mødtes på vores studie og var enige om at vi bare skulle være venner og have sex. 1 måned efter ca. var vi klar over at følelserne var der og da han stod i en dårlig boligsituation tog vi en kæmpe chance og han flyttede ind til mig ( vi aftalte hvad der skulle ske hvis det ikke gik inden dog)

MEN i dag er vi gift og har et barn og et på vej.

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har sex med en, har fra start sagt til ham at jeg ikke gad noget med følelser af personlige årsager, og det var han med på. Men fuck haha vi har begge ret svært ved ikke at savne hinanden og sms hele tiden, vi ses kun ca en dag om ugen (jeg har børn så har ikke tid oftere) og så har vi skøn sex, fletter fingre, laver mad og går ture, ser film og putter når vi endelig ses. Der er ved at komme lidt følelser selv om der ikke skal! Han er sgu alt for ung mentalt til mig  men damn han er pivfræk. 

Det kan jeg nemlig også godt mærke at vi skriver for meget sammen, selvfølgelig skal man have kontakt, men ikke hele tiden. Ikke når det kun skal være sex. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft det, og det endte i noget virkelig rod... 

Det endte med jeg fik følelser for ham, og han ville ikke.. 

Senere viste det sig, at han også havde følelser for mig, og har flere gange prøvet at ville have et forhold med mig, men jeg var kommet videre. 

Jeg tror virkelig, at man skal snakke sammen om hvad det er man vil... Vi havde nemlig ikke gjort det udover at vi snakkede om vi ville Have sex. 

Tror nemlig også at det er vigtigt at man har det hele på det rene. Jeg vil ikke have følelser ind over det. Jeg kan sagtens styre min følelser. Håber ikke at han ender med at får følelser for mig. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde en bolleven eller lign. for 7 år siden. Vi mødtes på vores studie og var enige om at vi bare skulle være venner og have sex. 1 måned efter ca. var vi klar over at følelserne var der og da han stod i en dårlig boligsituation tog vi en kæmpe chance og han flyttede ind til mig ( vi aftalte hvad der skulle ske hvis det ikke gik inden dog)

MEN i dag er vi gift og har et barn og et på vej.

Fedt at i tog chancen  

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nu har jeg været single lidt over 2 år, der er den her mand som vil være bollevenner. Er der nogle af jer der har lyst til at dele jeres oplevelser med jeres bolleven. Her tænker jeg ikke på detaljer men bare generelt? Fik i følelser for hinanden og sådan  

Skal jeg bare springe ud i det?

Ved godt det er urelavant tråd. Men er bare nysgerrig  

Hvis man virkelig bare vil holde sig til sex, så skal man passe på med nogle ting!

lade være med at skrive sammen hele tiden

lade være med at putte og sove sammen efter sex

lade være med at flette fingre, nusse og så videre

lade være med at lave andet end at dyrke sex faktisk!

Når man er færdig med sit monkeybuisness så afsted og skriv igen når den ene er liderlig! Aaaaalt ander fører til følelser før eller senere, snakker fra erfaring!

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym

Det kan jeg nemlig også godt mærke at vi skriver for meget sammen, selvfølgelig skal man have kontakt, men ikke hele tiden. Ikke når det kun skal være sex. 

Det jo det. Men det bare så sjovt og spændene lige nu. Og vi lever kun en gang jo 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis man virkelig bare vil holde sig til sex, så skal man passe på med nogle ting!

lade være med at skrive sammen hele tiden

lade være med at putte og sove sammen efter sex

lade være med at flette fingre, nusse og så videre

lade være med at lave andet end at dyrke sex faktisk!

Når man er færdig med sit monkeybuisness så afsted og skriv igen når den ene er liderlig! Aaaaalt ander fører til følelser før eller senere, snakker fra erfaring!

Tak for dine gode råd, som jeg vil tag til mig. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det jo det. Men det bare så sjovt og spændene lige nu. Og vi lever kun en gang jo 

Selfølgelig skal man have det sjovt, man lever kun en gang 

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym

Uh, jeg har prøvet at have en bolleven, da jeg lige var kommet ud af et forhold og lille pigen var en 2,5 år ca.. 
Jeg ville overhovedet ikke noget fast, men gad heller ikke at gå længe uden sex eller at være sammen med alle mulige forskellige.
Vi var bollevenner i et halvt års tid, men han fik vidst lidt følelser i klemme :/ Hele hans famile vidste om mig osv. Hvor kun min søster vidste om ham.

Men det var virkelig sjovt så længe det varede! Vi var sammen ''fast'' hveranden weekend og så indimellem nogle andre dage.
Vi snakkede om andre kvinder og mænd vi syntes var interesante osv. og havde det virkelig sjovt sammen.

Det eneste ærgelige ved det var, at jeg blev nødt til at droppe ham da jeg mødte min nuværende kæreste :/ 
Så det var lidt synd for ham, da jeg jo havde sagt at vi ikke kunne blive til noget, da jeg ikke var parat til et forhold ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.