Hvor ryger feriepengene hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

FruPudderkvast

Har også talt med min fagforening om det og de sagde det samme!

Så der er håb.. Det er da for surt at smide dem direkte i statskassen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Hvor ryger feriepengene hen, hvis man ikke når og få holdt ferie inden 1. Maj 2010?

For det gør jeg højst sandsynlig ikke, hvis jeg finder en læreplads til Januar...

Jeg sendte mit feriekort ind forleden.. Og der er et felt man kan krydse af hvis man er forhindret i at holde ferie.... Og her er barsel en årsag.. Så det skal kunne lade sig gøre

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Jeg kan vel ikke søge om at få dem udbetalt før min barsel er slut.. Den slutter 5. Januar...

Anmeld

23. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Jeg kan vel ikke søge om at få dem udbetalt før min barsel er slut.. Den slutter 5. Januar...

Hmm jeg søgte dem fra d.d... Hvor har du feriekort fra??

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Hmm jeg søgte dem fra d.d... Hvor har du feriekort fra??

Jeg har fra Feriekonto og et andet sted fra jeg ikke lige kan huske navnet på..

Anmeld

23. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Jeg har fra Feriekonto og et andet sted fra jeg ikke lige kan huske navnet på..

Den fra feriekonto skal du selv skrive under.... Så det er bare at få den sendt afsted... Ellers prøv at kigge på deres hjemmeside www.feriekonto.dk.. Jeg ringede til dem, fordi jeg var i tvivl om nogle ting...

Anmeld

23. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Den fra feriekonto skal du selv skrive under.... Så det er bare at få den sendt afsted... Ellers prøv at kigge på deres hjemmeside www.feriekonto.dk.. Jeg ringede til dem, fordi jeg var i tvivl om nogle ting...

tak.. det må jeg lige kigge nærmere på.. Troede jeg bare kunne skrive den under og sende den afsted uden et stempel osv...

Anmeld

23. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

tak.. det må jeg lige kigge nærmere på.. Troede jeg bare kunne skrive den under og sende den afsted uden et stempel osv...

Det burde du kunne med den fra feriekonto - det gjorde jeg hvert fald, og jeg har fået mine penge... Men held og lykke med det.

Anmeld

23. september 2009

Mette+Mathias

Saped90 skriver:

Jo, for barsel er en feriehindring..

Hmm.. Så prøv at gå ind på www.adir.dk - borger - ferie.. Håber det er til at finde ud af..

Jeg skal selv søge om at få mine feriepenge udbetalt, da jeg har været sygemeldt siden juni og nu går på barsel i starten af oktober.. Altså jeg har været forhindret i at holde ferie og derfor kan jeg søge om at få dem udbetalt til april/maj..

Det er rigtigt, barsel, værnepligt, fængselsstraf m.m. er en feriehindring, om man kan få pengene udbetalt uden at holde ferie.

Anmeld

23. september 2009

Mette+Mathias

Dutte84 skriver:

Jo, det kan du godt, for man skal holde hovedferien ml. 1/5 - 30/9, og det har du ikke haft mulighed for, så de første 3 uger kan du få udbetalt nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.