debbie19 skriver:
jeg sidder faktisk hjemme 24 timer i døgnet. jeg har en depression er netop begyndt til pskykolog pga depression . men udover det så har jeg et par smadret knæer som ikke er til at gå ture med hvilket jeg savner afsindigt meget... jeg føler mig mega doven og total hulebor. men samtidig så gider jeg heller ikke ud medmindre jeg skal noget... jeg synes det kan være temmelig hårdt for folk siger ofte du skal ud og havde noget luft ud og gå en tur... ja jeg burde men orker ikke og min knæ gør ondt ikke engang tramadol tager smerterne.. jeg har også en ødelagt hånd som gør mig meget ret handicappet da det var MIN gode hånd den kan slet ikke bruges længere. og kan ikke engang holde en gaffel eller blyant og oprationer har kun gjord det værre.. jeg vil så gerne vis jeg kunne få noget motion men bare det at gå fra stuen til køkkenet gør ondt (lejeligheden er 48 kwh) jeg bruger en hulahopring et par gange om mdr da jeg var ondt i tarmene vis jeg gør det ofte. jeg er sygmeldt og venter på at jobcenteret finder en praktikplads der kan havde mig et par timer om ugen... kommer i ud hver dag vis i intet skal ??
Jeg synes du har fået flere gode svar allerede. Men derudover, er der så ikke lavet en plan for, hvordan du skal få det bedre fremover? Jeg tænker her på fysisk. Du kalder dig "debbie19", og jeg regner derfor med at du er 19 år, du er også på en babyside, og det må jo betyde, at du enten har børn, er gravid, eller har planer om at blive det. Men for din egen skyld(og selvfølgelig også barnets) er der jo nød til at komme styr på nogle ting først.
Jeg mener du har skrevet om dine udfordringer før herinde, og jeg synes simpelthen det er så trist for det lyder ikke som om du får den rette hjælp. Hun du evt nogen, der kan hjælpe dig med at slå i bordet ved lægen? Det er jo ikke sikkert du selv kan, når du har en depression.
Det kan ikke være rigtigt at et ungt menneske skal sidde indespærret i en lejlighed. Hvis du virkelig ikke kan/må gå, må der søges om nogle hjælpemidler til dig. Både så du kan komme udenfor, men så sandelig også for at du kan få en dagligdag til at fungere.
Anmeld
Citér