komme ud(folk uden børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

debbie19

Sedigfor skriver:

Det da irriterende

yup især når folk bliver ved at post at de har gået og løbet og dyrket så og så meget motion... så sidder man her 24 år og føler sig røv doven trods det jo er helbredet... for vis jeg kunne komme ud uden smerter er jeg sikker på jeg gjorde det for det sååå kedeligt herhjemme og elsker at få rørt mig.. 

måske også lidt dårlig samvittighed er ret glade for søde sager 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har stemt går tur hver dag. 

Men det ikke helt sandheden. 

Jeg synes det gik for vildt for sig i juleferien så nu det nok nu ville jeg tabe mig i det nytår 

så for 3 uger siden begyndte jeg at går tur 3 gange om ugen i 1 time og 15 min og jeg går ca 4-5 km og det er altid om aften efter aftensmaden jeg går den tur. 

Så hver uge der går jeg 3 gange om ugen, og træner 3-4 gange om ugen og her i lørdags begyndte jeg også at svømme baner. Men ved godt jeg har ikke mulighed for at svømme hver lørdag. Men hvis jeg er heldig så kan jeg måske svømme hver andet lørdag. 

Plus har jeg ændret markant på mængden af mine måltider til dagelig og en lille smule ændring i weekenderne. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

debbie19

Jeg har stemt går tur hver dag. 

Men det ikke helt sandheden. 

Jeg synes det gik for vildt for sig i juleferien så nu det nok nu ville jeg tabe mig i det nytår 

så for 3 uger siden begyndte jeg at går tur 3 gange om ugen i 1 time og 15 min og jeg går ca 4-5 km og det er altid om aften efter aftensmaden jeg går den tur. 

Så hver uge der går jeg 3 gange om ugen, og træner 3-4 gange om ugen og her i lørdags begyndte jeg også at svømme baner. Men ved godt jeg har ikke mulighed for at svømme hver lørdag. Men hvis jeg er heldig så kan jeg måske svømme hver andet lørdag. 

Plus har jeg ændret markant på mængden af mine måltider til dagelig og en lille smule ændring i weekenderne. 

held og lykke med dit vægttab   men når du ikke går de ture kan du så godt bare sidde inde i et par dage uden at komme ud :=

Anmeld Citér

25. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
debbie19 skriver:

held og lykke med dit vægttab   men når du ikke går de ture kan du så godt bare sidde inde i et par dage uden at komme ud :=

Tusind tak

men.  Som en anden har nævnt. Så er svømmehallen et rigtig godt sted at både få motion og lindre smerter. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

debbie19

Love Angel skriver:

Tusind tak

men.  Som en anden har nævnt. Så er svømmehallen et rigtig godt sted at både få motion og lindre smerter. 

det har jeg også i tankerne at det skal afprøves desværre har vores svømmehal ikke særlig gode tider da der kun er 1 stort bane bassin og et børne og skoler og sfo osv bruger det.. så åbningstiderne er dårlige men må jeg få prøvet det af 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Sprit25

Jeg har selv lidt af dårlige knæ. 

Ved du hvad årsagen er? Har du været en en fys så du evt kan få genoptrænet dine knæ? 

Jeg led af det og trænede ikke fordi det kunne jeg ikke. Det var det dummeste jeg nogensinde har gjort. Jeg vil anbefale at træne langsomt men sikkert op

Anmeld Citér

25. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
debbie19 skriver:

det har jeg også i tankerne at det skal afprøves desværre har vores svømmehal ikke særlig gode tider da der kun er 1 stort bane bassin og et børne og skoler og sfo osv bruger det.. så åbningstiderne er dårlige men må jeg få prøvet det af 

Det er da også surt

men lad det ikke  forhindre dig. Ja kom ud og prøv

Anmeld Citér

25. januar 2016

debbie19

Jeg har selv lidt af dårlige knæ. 

Ved du hvad årsagen er? Har du været en en fys så du evt kan få genoptrænet dine knæ? 

Jeg led af det og trænede ikke fordi det kunne jeg ikke. Det var det dummeste jeg nogensinde har gjort. Jeg vil anbefale at træne langsomt men sikkert op

ja der er betændelse i knæet og de kan ikke fjerne det. knoglen er sort og blød( er blevet opereret i venstre knæ 2 gange.... har prøvet fys af flere omgange men det måtte opgive da knæet hævet og blev meget værre.. træning irritere den så det ikke anbefalet 

Anmeld Citér

25. januar 2016

debbie19

Love Angel skriver:

Det er da også surt

men lad det ikke  forhindre dig. Ja kom ud og prøv

tager skisme min kæreste med haha  

så må han ud af fjerne lørdag morgen.

var der nogle der sagde ond kæreste?? 

Anmeld Citér

25. januar 2016

loop

debbie19 skriver:

jeg sidder faktisk hjemme 24 timer i døgnet. jeg har en depression er netop begyndt til pskykolog pga depression . men udover det så har jeg et par smadret knæer som ikke er til at gå ture med hvilket jeg savner afsindigt meget... jeg føler mig mega doven og total hulebor. men samtidig så gider jeg heller ikke ud medmindre jeg skal noget... jeg synes det kan være temmelig hårdt for folk siger ofte du skal ud og havde noget luft ud og gå en tur... ja jeg burde men orker ikke og min knæ gør ondt ikke engang tramadol tager smerterne.. jeg har også en ødelagt hånd som gør mig meget ret handicappet da det var MIN gode hånd den kan slet ikke bruges længere. og kan ikke engang holde en gaffel eller blyant og oprationer har kun gjord det værre.. jeg vil så gerne vis jeg kunne få noget motion men bare det at gå fra stuen til køkkenet gør ondt (lejeligheden er 48 kwh) jeg bruger en hulahopring et par gange om mdr da jeg var ondt i tarmene vis jeg gør det ofte. jeg er sygmeldt og venter på at jobcenteret finder en praktikplads der kan havde mig et par timer om ugen... kommer i ud hver dag vis i intet skal ?? 

Jeg synes du har fået flere gode svar allerede. Men derudover, er der så ikke lavet en plan for, hvordan du skal få det bedre fremover? Jeg tænker her på fysisk. Du kalder dig "debbie19", og jeg regner derfor med at du er 19 år, du er også på en babyside, og det må jo betyde, at du enten har børn, er gravid, eller har planer om at blive det. Men for din egen skyld(og selvfølgelig også barnets) er der jo nød til at komme styr på nogle ting først.

Jeg mener du har skrevet om dine udfordringer før herinde, og jeg synes simpelthen det er så trist for det lyder ikke som om du får den rette hjælp. Hun du evt nogen, der kan hjælpe dig med at slå i bordet ved lægen? Det er jo ikke sikkert du selv kan, når du har en depression.

Det kan ikke være rigtigt at et ungt menneske skal sidde indespærret i en lejlighed. Hvis du virkelig ikke kan/må gå, må der søges om nogle hjælpemidler til dig. Både så du kan komme udenfor, men så sandelig også for at du kan få en dagligdag til at fungere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.