Blødning, så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Gud jo! Kan slet ikke finde ud af det lige nu 

hehe okay kunne ikke lige forstå det. men hvis du kender sidste mens dato er det jo nemt lige at regne ud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

hehe okay kunne ikke lige forstå det. men hvis du kender sidste mens dato er det jo nemt lige at regne ud? 

Nej for jeg har en meget mærkelig og uregelmæssig menstruation, men i følge scanning er jeg ca 5+4 idag  så det er det jeg tænker at gå ud fra. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Nej for jeg har en meget mærkelig og uregelmæssig menstruation, men i følge scanning er jeg ca 5+4 idag  så det er det jeg tænker at gå ud fra. 

Jamen det skal du da også bare gå ud fra så 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

k&k&k&k skriver:

Kan af gode grunde ikke fortælle dig hvad der sker med din krop, men da jeg var gravid med den yngste blødte jeg (næsten som alm mens) omkring uge 6-7 stykker! Dog vidste jeg ikke at jeg var gravid så jeg bekymrede mig egentlig kun over at min mens ikke var så kraftig som ellers! Og da min mens ikke dukkede op den næste cyklus og mine symptomer blev ved fandt jeg ud af st jeg var gravid! 

Men som skrevet tidligere; kan jo ikke sige om der er noget galt hos dig, kan kun fortælle hvad jeg selv har oplevet, og her gik det godt.

håber det bedste for dig og din graviditet 

Dejlig historie!  

Jeg fik også afvide af min læge idag, at jeg ikke skulle være så nervøs. Mange oplevede pletblødninger/mild menstruation i starten, og så længe at jeg ikke havde ondt var det okay. En spontan abort skulle føles som meget kraftige menstruations smerter, og det har jeg ikke. Selvfølgelig hvis min blødning blev større eller jeg fik ondt, skulle de tjekke mig. Så jeg krydser fingre! 

Anmeld Citér

29. januar 2016

VN

Nå... Det var ikke min tur denne gang  

jeg blev scannet idag for at se, og der var intet sket.. Som i ingenting overhovedet. Fostersækken svarede stadig til uge 4/5, og ifølge min positive test ville jeg mindst være i uge 5 (så skulle jeg have testet positiv i uge 3).. Det er nok grunden til at jeg bløder, fordi min krop selv afstøder fosteret. Min første graviditet, ikke lige sådan jeg havde håbet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.