Blødning, så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

God-mor

VN skriver:

Så har jeg været til scanning! Jeg er åbenbart ikke så langt henne, ca 5+/- et par dage, men det så rigtig fint ud og har scanning igen fredag og slut næste uge  der var ingenting der tydede på at jeg var igang med spontan abort. Og forhåbentlig ser jeg snart hjerteblink!

God opdate 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

VN

spiren2016 skriver:

Dejligt alt så godt ud. Jeg havde en spontan abort i julen omkring 6+2, og var ikke i tvivl - både smerter og mængden af blod gjorde at der var ikke noget at tage fejl af  Nu sidder jeg så med en positiv test igen  men selvfølgelig bange for at det skal ske igen. Jeg har lidt brunt udflåd og rester fra aborten, men intet frisk blod. Hvornår har du termin?

Ja det er så rart, især når man er så nervøs! Jeg krydser fingre for din lykkes denne gang  vil ihverfald klart anbefale scanninger tidligt, det er rart! Jeg har termin d. 3 september, hvad med dig? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Mirna chami

Hej jeg er 20 uger henne nu og har blødt siden uge 13 . Jeg har været til flere scanninger og det mener jeg har en stor hæmatom blødning i livmorderen er virkelige nervøs og får kun dårlige nyt fra lægerne at jeg har en truende abort . Jeg har tid hos en privat hospital på fredag fordi jeg ståler næsten ikke på offentlige læger. Jeg har fået forskellige meninger fra dem . Nogen siger du ikke skal være nervøs andre siger at du kommer til at aborter inden uge 22 . Men forfærdelige er det med den blødning jeg bløder hverdag .

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Mirna chami skriver:

Hej jeg er 20 uger henne nu og har blødt siden uge 13 . Jeg har været til flere scanninger og det mener jeg har en stor hæmatom blødning i livmorderen er virkelige nervøs og får kun dårlige nyt fra lægerne at jeg har en truende abort . Jeg har tid hos en privat hospital på fredag fordi jeg ståler næsten ikke på offentlige læger. Jeg har fået forskellige meninger fra dem . Nogen siger du ikke skal være nervøs andre siger at du kommer til at aborter inden uge 22 . Men forfærdelige er det med den blødning jeg bløder hverdag .

Åh det lyder træls! Kan de se blødningen på scanningerne?  Jeg er kun i uge 5+4 ca, og min scanning så helt normal ud. Min blødning har ændret sig lidt til mere frisk blod, men stopper også en gang imellem. Det er nok mest pletblødning.. Det er SÅ forfærdeligt! Man tænker over det hele tiden. Min læge sagde idag, at hun mente det var harmløst. Jeg har ikke smerter og min blødning er ikke særlig stor. Det kunne være de små kar omkring livmoderen som siver, og det var helt normalt. Jeg fik besked på at holde fri et par dage, og slappe helt af. 

Krydser fingre for dig og baby! 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

Hvad så i på scanningen nu du ikke er længere henne? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Hvad så i på scanningen nu du ikke er længere henne? 

Vi så en sort "plet" i min livmoder med antagning af noget der skulle ligne/blive blommesæk  væsken i "pletten" var helt klar og ingen ujævnheder. Så hun synes det hele så helt normalt ud, kun min termin der var forkert 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Ja det er så rart, især når man er så nervøs! Jeg krydser fingre for din lykkes denne gang  vil ihverfald klart anbefale scanninger tidligt, det er rart! Jeg har termin d. 3 september, hvad med dig? 

har du ikke termin senere end 3. september?

Jeg er 6+4 og har termin 17 september?

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Vi så en sort "plet" i min livmoder med antagning af noget der skulle ligne/blive blommesæk  væsken i "pletten" var helt klar og ingen ujævnheder. Så hun synes det hele så helt normalt ud, kun min termin der var forkert 

Til min scanning så man et "stort" sort område, er sådan i vildrede 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Miaaalborg skriver:

har du ikke termin senere end 3. september?

Jeg er 6+4 og har termin 17 september?

Gud jo! Kan slet ikke finde ud af det lige nu 

Anmeld Citér

27. januar 2016

k&k&k&k

VN skriver:

Hej med jer! 

Jeg er simpelthen så bange lige nu. Igår begyndte jeg at bløde lidt, ikke meget (lidt ala pletblødning), brunligt og mest når jeg tørrede mig efter at have tisset. Ringer til vagtlæge, og får beskeden ''ikke grund til yderligere bekymring'', det var dejligt og måske vidste jeg det godt.

MEN.. imorges var det ca stoppet, jeg var så lykkelig. Men så hen af eftermiddagen kom det igen, og jeg har haft 1 lidt mere ''frisk'' rød blødning. Kom kun efter at have tisset og på papiret. Jeg sidder så stadig med de her blødninger som er en blanding af brun og mørk rød. Jeg er så bange.. Har ikke som sådan smerter, kun de normale ligamentsmerter. Jeg er i uge 6 og skal til scanning på fredag.. Der er bare så længe til! 

Kan i komme med et par beroligene historier?  

Kan af gode grunde ikke fortælle dig hvad der sker med din krop, men da jeg var gravid med den yngste blødte jeg (næsten som alm mens) omkring uge 6-7 stykker! Dog vidste jeg ikke at jeg var gravid så jeg bekymrede mig egentlig kun over at min mens ikke var så kraftig som ellers! Og da min mens ikke dukkede op den næste cyklus og mine symptomer blev ved fandt jeg ud af st jeg var gravid! 

Men som skrevet tidligere; kan jo ikke sige om der er noget galt hos dig, kan kun fortælle hvad jeg selv har oplevet, og her gik det godt.

håber det bedste for dig og din graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.