VN skriver:
Hej med jer!
Jeg er simpelthen så bange lige nu. Igår begyndte jeg at bløde lidt, ikke meget (lidt ala pletblødning), brunligt og mest når jeg tørrede mig efter at have tisset. Ringer til vagtlæge, og får beskeden ''ikke grund til yderligere bekymring'', det var dejligt og måske vidste jeg det godt.
MEN.. imorges var det ca stoppet, jeg var så lykkelig. Men så hen af eftermiddagen kom det igen, og jeg har haft 1 lidt mere ''frisk'' rød blødning. Kom kun efter at have tisset og på papiret. Jeg sidder så stadig med de her blødninger som er en blanding af brun og mørk rød. Jeg er så bange.. Har ikke som sådan smerter, kun de normale ligamentsmerter. Jeg er i uge 6 og skal til scanning på fredag.. Der er bare så længe til!
Kan i komme med et par beroligene historier?
Kan af gode grunde ikke fortælle dig hvad der sker med din krop, men da jeg var gravid med den yngste blødte jeg (næsten som alm mens) omkring uge 6-7 stykker! Dog vidste jeg ikke at jeg var gravid så jeg bekymrede mig egentlig kun over at min mens ikke var så kraftig som ellers! Og da min mens ikke dukkede op den næste cyklus og mine symptomer blev ved fandt jeg ud af st jeg var gravid!
Men som skrevet tidligere; kan jo ikke sige om der er noget galt hos dig, kan kun fortælle hvad jeg selv har oplevet, og her gik det godt.
håber det bedste for dig og din graviditet 
Anmeld
Citér