Blødning, så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
24 svar
7 synes godt om
24. januar 2016

VN

Hej med jer! 

Jeg er simpelthen så bange lige nu. Igår begyndte jeg at bløde lidt, ikke meget (lidt ala pletblødning), brunligt og mest når jeg tørrede mig efter at have tisset. Ringer til vagtlæge, og får beskeden ''ikke grund til yderligere bekymring'', det var dejligt og måske vidste jeg det godt.

MEN.. imorges var det ca stoppet, jeg var så lykkelig. Men så hen af eftermiddagen kom det igen, og jeg har haft 1 lidt mere ''frisk'' rød blødning. Kom kun efter at have tisset og på papiret. Jeg sidder så stadig med de her blødninger som er en blanding af brun og mørk rød. Jeg er så bange.. Har ikke som sådan smerter, kun de normale ligamentsmerter. Jeg er i uge 6 og skal til scanning på fredag.. Der er bare så længe til! 

Kan i komme med et par beroligene historier?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

God-mor

VN skriver:

Hej med jer! 

Jeg er simpelthen så bange lige nu. Igår begyndte jeg at bløde lidt, ikke meget (lidt ala pletblødning), brunligt og mest når jeg tørrede mig efter at have tisset. Ringer til vagtlæge, og får beskeden ''ikke grund til yderligere bekymring'', det var dejligt og måske vidste jeg det godt.

MEN.. imorges var det ca stoppet, jeg var så lykkelig. Men så hen af eftermiddagen kom det igen, og jeg har haft 1 lidt mere ''frisk'' rød blødning. Kom kun efter at have tisset og på papiret. Jeg sidder så stadig med de her blødninger som er en blanding af brun og mørk rød. Jeg er så bange.. Har ikke som sådan smerter, kun de normale ligamentsmerter. Jeg er i uge 6 og skal til scanning på fredag.. Der er bare så længe til! 

Jeg blødte lide i uge 7, og blev også meget nervøs, men heldigvis gik det i sig selv, og der kom en fin baby ud af det. Jeg forstår godt du er nervøs, fordi man tænker at blod og graviditet ikke hænger sammen, men rent faktiske oplever mange at de bløder lidt og særligt omkring uge 6-7-8, høre man mange beretninger fra kvinder som har blødt lidt. Vi kan ikke fortælle dig om alt er som det skal være, men det gode er at du ikke har smerter. Så ville jeg nok få en TS i morgen så du kan få ro i sjælen og finde ud af om alt er som det skal være, for ja der er lidt tid til fredag, hvis du skal gå og være nervøs så længe. 

for at alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Vilgerneværegravid

Jeg har ikke selv prøvet det, men det er ikke unormalt at bløde lidt, særligt i starten af graviditeten. Kender dog flere der har blødt lidt i graviditeten uden det har betydet noget.

Anmeld Citér

24. januar 2016

VN

Åååh tusind tak for svar piger! 

Jeg har booket tid til tidlig scanning imorgen kl 15, så jeg håber at alt er som det skal være! Giver lige update bagefter. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Doubleup

VN skriver:

Hej med jer! 

Hej. Jeg har blødt 3 gange alle gange så voldsomt til sidst at det løb ned i mine sko og blev ved, blev scannet hver gang og min spunk lever stadig

Anmeld Citér

25. januar 2016

VN

allemine2 skriver:

Hej. Jeg har blødt 3 gange alle gange så voldsomt til sidst at det løb ned i mine sko og blev ved, blev scannet hver gang og min spunk lever stadig

Åh det var virkelig rart at høre! Jeg bløder mere rødligt idag, stadig ikke meget og har heller ikke ondt. Skal scannes her kl 15. Kryds fingre og tak 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Miaaalborg

VN skriver:

Åh det var virkelig rart at høre! Jeg bløder mere rødligt idag, stadig ikke meget og har heller ikke ondt. Skal scannes her kl 15. Kryds fingre og tak 

Giv en update når du ved noget

Anmeld Citér

25. januar 2016

et-ønske

VN skriver:

Håber det bedste 

Anmeld Citér

25. januar 2016

VN

Så har jeg været til scanning! Jeg er åbenbart ikke så langt henne, ca 5+/- et par dage, men det så rigtig fint ud og har scanning igen fredag og slut næste uge  der var ingenting der tydede på at jeg var igang med spontan abort. Og forhåbentlig ser jeg snart hjerteblink!

Anmeld Citér

25. januar 2016

spiren2016

Dejligt alt så godt ud. Jeg havde en spontan abort i julen omkring 6+2, og var ikke i tvivl - både smerter og mængden af blod gjorde at der var ikke noget at tage fejl af  Nu sidder jeg så med en positiv test igen  men selvfølgelig bange for at det skal ske igen. Jeg har lidt brunt udflåd og rester fra aborten, men intet frisk blod. Hvornår har du termin?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.